Die doet nu voor spek en boon meequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja zeg Babette is toch geen klein kind meer, als ze moet zwijgen of zich netjes gedragen, dan moet ze dat doen en anders een rode kaart!
Ja dat 24 uur zwijgen was eigenlijk om Babette de mond te snoeren lijkt het..Misschien zijn ze toch bang voor bitch gevechten?quote:
Zo'n sfeertje van: de laatste loodjes nog 1 weekquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:23 schreef xsaskiax het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind een heel rare sfeer in de loods hangen
Meer van dat er dingen buiten beeld gehouden worden, soms maken ze toespelingen, kijken een kant op en gelijk wordt dan een andere kamer of buiten in beeld genomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo'n sfeertje van: de laatste loodjes nog 1 week
Dan sturen ze maar een berichtje dat ze naar huis moeten komen ... Het is niet de bedoeling dat de Febo dan de boel aanpast ... ging toch bij Zoe min of meer ook zo ..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:35 schreef Yver73 het volgende:
Misschien heeft familie van Marciano en/of Babette hier om gevraagd? Beide krijgen een hoop negatieve reacties in de buitenwereld.
Ik weet überhaupt niet of daar dan gehoor aan zou worden gegeven, maar het is wel heel opvallend allemaal. Ik denk dat niemand in de loods zelf weet dat B&M amper te zien zijn (ook zijzelf niet)
Klopt, en dat uitdoven zal niet meer lukken,daarvoor had veel eerder ingegrepen moeten worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Babette uit de stream wordt gehouden om te voorkomen dat er nog langer negatief over haar wordt gesproken/geschreven. Ik vermoed dat Babette op Social media wordt afgemaakt en dat ze dat proberen uit te doven.
Ja, dat zou beter zijn! En inderdaad, Zoe is vergelijkbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan sturen ze maar een berichtje dat ze naar huis moeten komen ... Het is niet de bedoeling dat de Febo dan de boel aanpast ... ging toch bij Zoe min of meer ook zo ..
Misschien zijn er door kijkers/streamers wel bedreigingen geuit richting B & Mquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:35 schreef Yver73 het volgende:
Misschien heeft familie van Marciano en/of Babette hier om gevraagd? Beide krijgen een hoop negatieve reacties in de buitenwereld.
Ik weet überhaupt niet of daar dan gehoor aan zou worden gegeven, maar het is wel heel opvallend allemaal. Ik denk dat niemand in de loods zelf weet dat B&M amper te zien zijn (ook zijzelf niet)
Ik zie ze niet:(quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, uurfilmpjes van vandaag staan online .....
Als ik alles nu goed begrepen heb, heeft Marchiano lelijk tegen Babette gedaan en is daar commotie over geweest. Misschien viel het wel mee, maar we weten allemaal hoe dingen opgeblazen worden. Waarom wordt daar niet eerlijk op de streams over gesproken met elkaar ipv het maar door te laten sudderen? Het zou de lucht kunnen klaren. Of is dat al gebeurd?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:39 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Misschien zijn er door kijkers/streamers wel bedreigingen geuit richting B & M
En worden ze daarom zo veel mogelijk uit beeld gehouden.
Dan krijgt ie de rest van de loods over zich heen ....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:41 schreef Rhosyn het volgende:
Immi heeft het naar zijn zin in kamer 4 bij dat muziekding. Hij zingt en beweegt mee met muziek en die staat best hard.
Zal Isaac daar geen last van hebben? Een bas kan best wel door dreunen.
Dan gebeurt er tenminste wat.
Dat Isaac dat muxzekding door het raam gooit ofzo..![]()
Ja ik weet wat hij gedaan heeft en dat daar veel commotie om ontstaan is maar dat is nu alweer even geleden dus nu zouden ze inmiddels wel weer wat vaker in beeld mogen zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als ik alles nu goed begrepen heb, heeft Marchiano lelijk tegen Babette gedaan en is daar commotie over geweest. Misschien viel het wel mee, maar we weten allemaal hoe dingen opgeblazen worden. Waarom wordt daar niet eerlijk op de streams over gesproken met elkaar ipv het maar door te laten sudderen? Het zou de lucht kunnen klaren. Of is dat al gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |