Genoeg. Normaal gesproken gaat iedereen in dezelfde tijd worden gezet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Hebben we nog wel klassementsrenners over?
Val was toch ver voor de 3 km? Daarna ook nog wel, maar dat waren eenlingen. Denk dat ze bij ingaan 3 km nog met 30/35 warenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Genoeg. Normaal gesproken gaat iedereen in dezelfde tijd worden gezet.
Iedereen heeft dezelfde tijd gekregen in Polen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Val was toch ver voor de 3 km? Daarna ook nog wel, maar dat waren eenlingen. Denk dat ze bij ingaan 3 km nog met 30/35 waren
Bijzonder.. daar worden normaal geen uitzonderingen voor gemaaktquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:05 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Iedereen heeft dezelfde tijd gekregen in Polen.
Volgens mij Van Amerongen in plaats van Berkhoutquote:Op zondag 30 juli 2023 18:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Berkhout en Demare.
Wat een droefenis.
Klopt. Ik begon al onraad te voelen toen Demare de hoofdcommentator uit begon te hangen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Volgens mij Van Amerongen in plaats van Berkhout
Te hopen voor Foss dat hij al ergens een miljoenencontract getekend heeftquote:Op zondag 30 juli 2023 18:46 schreef wimderon het volgende:
Tobias Foss mooi 36e. Lennard is nog spoorloos.
Erik zwijgt tot in het graf.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ontkent hij net als Virenque nog steeds gesnoept te hebben?
https://www.wielerflits.n(...)oter-dan-we-dachten/quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:52 schreef wimderon het volgende:
Is Erik al gevraagd naar David, die gisteren op een half uur, een kwartier na de laatste bus, binnenkwam?
Contractje verdienen bij de gele brigadequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:26 schreef wimderon het volgende:
Goede lead out van die Groupama voor, ja, niemand.
110e vandaag, weer net niet gelukt om te sprinten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)oter-dan-we-dachten/
Hij had het ook over Marijn de Vries die in het wiel zat van Kooijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:26 schreef Chiappucci het volgende:
Demare heeft niet echt een fijne commentaarstem.
Ja inderdaad, dacht al zoiets te horenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij had het ook over Marijn de Vries die in het wiel zat van Kooij
Het is dat hij nog 2 keer uit het niets 2e is geworden in een (vrij) prestigieuze sprint, anders was het helemaal een hopeloos jaar voor hem geweest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
110e vandaag, weer net niet gelukt om te sprinten.
Ging over iets wat de ene wel en de andere nog niet gezien had volgens mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Wat was dat gisteren, een kilometer of 7-8 voor de finish, met Vingegaard en Laporte die in de bergen.....waarna de co-commentator die dat aan het vertellen was werd onderbroken door de Ziggo-commentator met 'Niet vertellen niet vertellen', om het er inderdaad niet meer over te hebben?
Hij redt ook wel een beetje de meubelen. Laatste overwinning voor deze voor EF was in Giro.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Van den Berg zijn contract verlengen bij EF? Neem aan dat EF wel verder met hem wil naar aanleiding van dit seizoen.
Gisteren ook nog hoor, en meer na de Giroquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:03 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij redt ook wel een beetje de meubelen. Laatste overwinning voor deze voor EF was in Giro.
Erg knappe overwinning trouwens het zijn geen koekebakkers die die verslaat.
Ow ging helemaal uit van een statstiekje van Steef op PCS, dat zullen inderdaad alleen world tour overwinningen zijn geweest.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren ook nog hoor, en meer na de Giro
https://www.procyclingsta(...)-2023/wins/victories
Of bedoel je alleen World Tour?
Daarom begonnen ze dus op een paar kilometer van de streep zo te gebaren en tempo te minderen.quote:Renners zien tv-motor op toeschouwers botsen in Ronde van Polen: “Grote schok in het peloton”
De Ronde van Polen is woensdag opgeschrikt door een accident met een tv-motor die meerdere toeschouwers omverreed. Er zijn vier mensen naar het ziekenhuis gebracht, maar gelukkig is er niemand in levensgevaar.
Op het lokale circuit, op vier kilometer van waar de finish lag, reed een motard in op toeschouwers. Het is niet geweten hoe het accident precies is kunnen gebeuren. “Vier renners zijn naar het ziekenhuis overgebracht, op het eerste gezicht zonder zware verwondingen”, zei organisator Czeslaw Lang na de finish over het incident. “De tv-motard had de nodige ervaring, want hij zat ook in de Ronde van Frankrijk.”
Mohoric: “We wilden de koers stilleggen”
Beelden van het accident zijn er voorlopig niet opgedoken, maar meerdere renners hebben het wel zien gebeuren. “Het zorgde voor een grote schok in het peloton”, vertelde Matej Mohoric, de leider in het klassement, bij Wielerflits. “Ik was erg gemotiveerd om de rit te winnen, maar na het zien van de botsing niet meer. De anderen ook niet. We wilden de koers stilleggen, maar sommige ploegen gingen door en toen moest ik wel mee omdat ik ook nog ergens om strijd. Maar ik kon mijn gedachten niet meer verzetten na wat ik gezien heb. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen.”
Het tempo ging na het incident op vier kilometer van de finish even omlaag, maar het uitgedunde peloton kon gewoon doorrijden en sprinten om de overwinning. In de laatste kilometer was er dan nog een incident: een groepje renners, met onder meer Ilan Van Wilder, ging tegen de vlakte. Marijn van den Berg sprintte uiteindelijk naar de zege na een uiterst hectische finale.
Als wereldkampioen tijdtrijden achter Kévin Vauquelin eindigen, wat een klucht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Best een aardige tijdrit voor Foss.
Die kan weer pieken richting het WK.
Yes, toch maf dat hij niet naar Glasgow trekt. Hoezo kon hij daar niks uitrichten? Heb toch eerder het gevoel dat Pogacar geen andere haan op het erf duldt.quote:
Oeh spannend, kan nog leuk worden met de boni's.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:42 schreef H.Vviv het volgende:
Mohoric in dezelfde tijd als Almeida maar blijft leider
Hij vond zelf dat hij op dit parcours niet op kan tegen de grote blokken die er zijn. Weet niet of hij toen wist of Pogi zou starten, hij had wel kunnen profiteren van zijn aanwezigheidquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:42 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Yes, toch maf dat hij niet naar Glasgow trekt. Hoezo kon hij daar niks uitrichten? Heb toch eerder het gevoel dat Pogacar geen andere haan op het erf duldt.
Die hebben ze deze week niet, lijkt hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:47 schreef Szura het volgende:
Merlier rijdt iemand bijna onderuit door hem finaal af te snijden, is er een jury in de zaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |