Genoeg. Normaal gesproken gaat iedereen in dezelfde tijd worden gezet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Hebben we nog wel klassementsrenners over?
Val was toch ver voor de 3 km? Daarna ook nog wel, maar dat waren eenlingen. Denk dat ze bij ingaan 3 km nog met 30/35 warenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Genoeg. Normaal gesproken gaat iedereen in dezelfde tijd worden gezet.
Iedereen heeft dezelfde tijd gekregen in Polen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Val was toch ver voor de 3 km? Daarna ook nog wel, maar dat waren eenlingen. Denk dat ze bij ingaan 3 km nog met 30/35 waren
Bijzonder.. daar worden normaal geen uitzonderingen voor gemaaktquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:05 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Iedereen heeft dezelfde tijd gekregen in Polen.
Volgens mij Van Amerongen in plaats van Berkhoutquote:Op zondag 30 juli 2023 18:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Berkhout en Demare.
Wat een droefenis.
Klopt. Ik begon al onraad te voelen toen Demare de hoofdcommentator uit begon te hangen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Volgens mij Van Amerongen in plaats van Berkhout
Te hopen voor Foss dat hij al ergens een miljoenencontract getekend heeftquote:Op zondag 30 juli 2023 18:46 schreef wimderon het volgende:
Tobias Foss mooi 36e. Lennard is nog spoorloos.
Erik zwijgt tot in het graf.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ontkent hij net als Virenque nog steeds gesnoept te hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |