Zou meteen rechtsomkeert maken.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Moet je je voorstellen dat je na een lange reis bij de b en b van Petri aanklopt. "Ja? Moeten jullie ook mee eten?" "Oh nou als het niet uit komt" "Nee dat komt het zeker niet"
Misschien iets mis met haar zonnevlecht.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Petri lijkt de verkoudheid van Walter te hebben
Ik beloof plechtig nooit meer een post te schrijven voordat een kandidaat gesproken heeft.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Corina: een blije vrouw. Walter gaat weer energie krijgen.
Een B&B is niet mijn ding, maar als het toch zou moeten zijn mijn basisvoorwaarden:quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou daar best een half jaar kunnen wonen.
Enige B&B die me kan bekoren.
Nee ik zou ook nooit naar een B&B gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Een B&B is niet mijn ding, maar als het toch zou moeten zijn mijn basisvoorwaarden:
- Hygiëne
- Gastpersoon met sociale voelsprieten
Zeker bij de B&B's van de heren heb ik hier geen enkel vertrouwen in.
De volgende mag nog even de gang op en moet dan omdraaien. Die daarna mag meteen doorrijdenquote:Op maandag 31 juli 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verbaas me wel dat Petri bij deze minder geduld heeft. Leken de vorige twee dan wel meer een potentiële kandidaat?Of is haar geduld op.
Ongelofelijk idd ..quote:Op maandag 31 juli 2023 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het wel een ongezellige conferentie kamer waar die gesprekken van Petri plaatsvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |