Zo zie ik haar ook met die afkeurende blik. Chagrijnig bovendien.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:42 schreef lily het volgende:
ik vind dat ze de mannen wat kleineert. Ze behandelt ze als een docent, alsof het pubers zijn. Wat lacherig over zaken die zij leuk vinden enzo.
Het komt er zeker niet uit.quote:Maar ik ben het wel met je eens. Het is geen naar mens. Volgens mij kan ze echt wel aardig zijn en heeft ze ook humor maar het komt er gewoon niet uit. Het is een slimme vrouw en ze weet wat ze wil. Ze moet wat ontdooien.
Sorry, geen medelijden mee. De deelnemers hadden zich ook kunnen voorbereiden en het programma loopt al twee jaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel uur per dag crew komt filmen. Ik denk dat het voor sommigen (ook een Martijn in Thailand) soms veel is. En de B&B. En de normale gasten. En de crew. En de vrouwen.
Friet & Verdrietquote:Op maandag 31 juli 2023 20:18 schreef TomDooley het volgende:
Nieuwe namen voor de B en B's:
- Debbie 'Knibbel, knabbel, knuisje...'
- Marian 'Oldtimer Paradise'
- Bram 'Kloppen want de bel doet het niet'
- Leendert 'De Hè, Wat en Euhhh'
- Petri '...wie komt er in mijn huisje?'
- Martijn 'Friet & Verdriet'
- Joy 'Go met de Casflow'
- Walter ' Worship Walter'
Ik denk nog steeds: dikke teleurstelling dat er veel energie in mannen gestopt moet worden, terwijl ze die mannen niks vindt.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het kan toch bijna niet anders dat Petri de b en b via dit programma wil verkopen en verder geen man wil?
quote:
Kent ze de eigenaar?quote:
Denk het wel, maar waarom zou ze dat eerst met de eigenaresse moeten bespreken ?quote:
1 kg voor Petri, 1 kg voor de vriendin en Twan eet niet mee omdat hij naar huis gaat.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef AgnesGru het volgende:
Kilo de man.. en dan kom je uit op 2 kg voor 3 personen
SOWquote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik ben bijna op t punt dat ik Walter leuker vind dan Petri
Je zou haast geen besluit durven nemen met Petri naast je, straks is het weer niet goed.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Besluiteloze mensen. Trekt mij ook niet aan.
Ik denk dat het hem niks kan schelen, doet mee voor de lol.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vind het echt sneu voor deze man bij Petri.
Hij bestaat.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:52 schreef Stepperoller het volgende:
Wat heeft Twan dan voor ongalants gedaan?
Hij heeft nog steeds last van zijn verkoudheidquote:Op maandag 31 juli 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Walter voelt het niet meer sinds Claudia en Anne weg zijn gegaan.
Die vraag over wat ze zouden eten in de auto leek bij Twan ook binnen te komen als een soort vraag tijdens een mondeling examen.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je zou haast geen besluit durven nemen met Petri naast je, straks is het weer niet goed.
De man is herstellende van een zware ziekte, dat kost gewoon tijd.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Walter voelt het niet meer sinds Claudia en Anne weg zijn gegaan.
Nu nog herstellen van zijn karakterquote:Op maandag 31 juli 2023 20:55 schreef PirE het volgende:
[..]
De man is herstellende van een zware ziekte, dat kost gewoon tijd.
Vrees dat dit ongeneeslijk isquote:
Ik vind de combi Ingrid - Walter vreselijk. Wat een vervelende energie (geen grap) komt daarvandaan. Er zijn zelfs stellen die altijd zo om tafel zitten.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ingrid geniet ervan dat Walter zich gaat storen...meid ga naar huis
Precies dat. Ik vroeg me al af of ze niet gewoon bij elkaar blijven als er geen andere leuke vrouw voor hem komt.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de combi Ingrid - Walter vreselijk. Wat een vervelende energie (geen grap) komt daarvandaan. Er zijn zelfs stellen die altijd zo om tafel zitten.
Gezellig in een restaurant bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de combi Ingrid - Walter vreselijk. Wat een vervelende energie (geen grap) komt daarvandaan. Er zijn zelfs stellen die altijd zo om tafel zitten.
Ik zou daar best een half jaar kunnen wonen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:03 schreef JOHANK88 het volgende:
Marian heeft het toch maar mooi voor elkaar.
Het is wel erg Spartaans.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
Olof moet al in de garage slapen en dan is er zelfs bij het zwembad geen bedje voor hem
Ook thuis. Een huwelijk dat niet stopt vanwege de hypotheek, kinderen of ‘elders is het ook niet beter’. Vreselijk.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig in een restaurant bijvoorbeeld.
Ik zie het zo voor me.
Ugh.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook thuis. Een huwelijk dat niet stopt vanwege de hypotheek, kinderen of ‘elders is het ook niet beter’. Vreselijk.
Zou meteen rechtsomkeert maken.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Moet je je voorstellen dat je na een lange reis bij de b en b van Petri aanklopt. "Ja? Moeten jullie ook mee eten?" "Oh nou als het niet uit komt" "Nee dat komt het zeker niet"
Misschien iets mis met haar zonnevlecht.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Petri lijkt de verkoudheid van Walter te hebben
Ik beloof plechtig nooit meer een post te schrijven voordat een kandidaat gesproken heeft.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Corina: een blije vrouw. Walter gaat weer energie krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |