quote:
Kent ze de eigenaar?quote:
Denk het wel, maar waarom zou ze dat eerst met de eigenaresse moeten bespreken ?quote:
1 kg voor Petri, 1 kg voor de vriendin en Twan eet niet mee omdat hij naar huis gaat.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef AgnesGru het volgende:
Kilo de man.. en dan kom je uit op 2 kg voor 3 personen
SOWquote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik ben bijna op t punt dat ik Walter leuker vind dan Petri
Je zou haast geen besluit durven nemen met Petri naast je, straks is het weer niet goed.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Besluiteloze mensen. Trekt mij ook niet aan.
Ik denk dat het hem niks kan schelen, doet mee voor de lol.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vind het echt sneu voor deze man bij Petri.
Hij bestaat.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:52 schreef Stepperoller het volgende:
Wat heeft Twan dan voor ongalants gedaan?
Hij heeft nog steeds last van zijn verkoudheidquote:Op maandag 31 juli 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Walter voelt het niet meer sinds Claudia en Anne weg zijn gegaan.
Die vraag over wat ze zouden eten in de auto leek bij Twan ook binnen te komen als een soort vraag tijdens een mondeling examen.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je zou haast geen besluit durven nemen met Petri naast je, straks is het weer niet goed.
De man is herstellende van een zware ziekte, dat kost gewoon tijd.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Walter voelt het niet meer sinds Claudia en Anne weg zijn gegaan.
Nu nog herstellen van zijn karakterquote:Op maandag 31 juli 2023 20:55 schreef PirE het volgende:
[..]
De man is herstellende van een zware ziekte, dat kost gewoon tijd.
Vrees dat dit ongeneeslijk isquote:
Ik vind de combi Ingrid - Walter vreselijk. Wat een vervelende energie (geen grap) komt daarvandaan. Er zijn zelfs stellen die altijd zo om tafel zitten.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ingrid geniet ervan dat Walter zich gaat storen...meid ga naar huis
Precies dat. Ik vroeg me al af of ze niet gewoon bij elkaar blijven als er geen andere leuke vrouw voor hem komt.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de combi Ingrid - Walter vreselijk. Wat een vervelende energie (geen grap) komt daarvandaan. Er zijn zelfs stellen die altijd zo om tafel zitten.
Gezellig in een restaurant bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de combi Ingrid - Walter vreselijk. Wat een vervelende energie (geen grap) komt daarvandaan. Er zijn zelfs stellen die altijd zo om tafel zitten.
Ik zou daar best een half jaar kunnen wonen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:03 schreef JOHANK88 het volgende:
Marian heeft het toch maar mooi voor elkaar.
Het is wel erg Spartaans.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
Olof moet al in de garage slapen en dan is er zelfs bij het zwembad geen bedje voor hem
Ook thuis. Een huwelijk dat niet stopt vanwege de hypotheek, kinderen of ‘elders is het ook niet beter’. Vreselijk.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig in een restaurant bijvoorbeeld.
Ik zie het zo voor me.
Ugh.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook thuis. Een huwelijk dat niet stopt vanwege de hypotheek, kinderen of ‘elders is het ook niet beter’. Vreselijk.
Zou meteen rechtsomkeert maken.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Moet je je voorstellen dat je na een lange reis bij de b en b van Petri aanklopt. "Ja? Moeten jullie ook mee eten?" "Oh nou als het niet uit komt" "Nee dat komt het zeker niet"
Misschien iets mis met haar zonnevlecht.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Petri lijkt de verkoudheid van Walter te hebben
Ik beloof plechtig nooit meer een post te schrijven voordat een kandidaat gesproken heeft.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Corina: een blije vrouw. Walter gaat weer energie krijgen.
Een B&B is niet mijn ding, maar als het toch zou moeten zijn mijn basisvoorwaarden:quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou daar best een half jaar kunnen wonen.
Enige B&B die me kan bekoren.
Nee ik zou ook nooit naar een B&B gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Een B&B is niet mijn ding, maar als het toch zou moeten zijn mijn basisvoorwaarden:
- Hygiëne
- Gastpersoon met sociale voelsprieten
Zeker bij de B&B's van de heren heb ik hier geen enkel vertrouwen in.
De volgende mag nog even de gang op en moet dan omdraaien. Die daarna mag meteen doorrijdenquote:Op maandag 31 juli 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verbaas me wel dat Petri bij deze minder geduld heeft. Leken de vorige twee dan wel meer een potentiële kandidaat?Of is haar geduld op.
Ongelofelijk idd ..quote:Op maandag 31 juli 2023 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het wel een ongezellige conferentie kamer waar die gesprekken van Petri plaatsvinden
Zou de regie haar niet expres steeds zo neerzetten? Ik verbaas me nergens meer over. En een tuin is er niet, toch?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het wel een ongezellige conferentie kamer waar die gesprekken van Petri plaatsvinden
Jawel. Petri werd nog pissig toen Hans de boom snoeidequote:Op maandag 31 juli 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou de regie haar niet expres steeds zo neerzetten? Ik verbaas me nergens meer over. En een tuin is er niet, toch?
Ben zelf helemaal niet zo'n gastheertype, maar vind het ergste denkbaar als mensen het gevoel zouden kunnen hebben dat ze niet gerust een hapje of drankje kunnen nemen vanwege gebrekkige hygiëne.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik zou ook nooit naar een B&B gaan.
En idd dat laatste. Thailand leek me sowieso vies en dit bevestigt het weer.
Dat had hij dan ook oprecht niet moeten doen. Doe dat lekker bij een meterslange heg ofzo, niet een boom. Ik zou het ook niet leuk vinden.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Jawel. Petri werd nog pissig toen Hans de boom snoeide
Leendert is echt het type ouderwetse man. Had ook 80 kunnen zijn. Lompe man zonder gevoel voor praktische of sociale dingen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:25 schreef Stepperoller het volgende:
Daar lijken de B&B eigenaren in dit programma heel vaak geen enkele last van te hebben. Leendert begint ook gewoon zelf over die ranzige sauna van hem.
Er hangt daar wel een aparte sfeer inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Misschien praat Corina wel zoveel omdat Ingrid en Walter niet zo veel zeggen.
En knippen en plakken ze dit ook, ondanks dat er wel stiltes waren.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Misschien praat Corina wel zoveel omdat Ingrid en Walter niet zo veel zeggen. Uit ongemak opvullen bedoel ik
Ik hoop dat er straks een aantal mannen komen die ze echt zelf heeft uitgezocht en die haar beterquote:Op maandag 31 juli 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had hij dan ook oprecht niet moeten doen. Doe dat lekker bij een meterslange heg ofzo, niet een boom. Ik zou het ook niet leuk vinden.
Petri is gewoon teleurgesteld dat alle mannen totaal niet haar type zijn.
Tja, en dan moet je telkens die mannen in huis houden.
Nee, dat geloof ik niet, wel uitvergroten en soms hosselen met de volgorde en flink knippen en plakken. Toch zeggen ze alles zelf en ook hun gezichtsuitdrukkingen kloppen dan met wat ze zeggen. Als je je voor gek wilt zetten moet je meedoen aan een irl-programmaquote:Op maandag 31 juli 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou de regie haar niet expres steeds zo neerzetten? Ik verbaas me nergens meer over. En een tuin is er niet, toch?
Qua B&B vind ik dat bij die creep van een Martijn ook , maar die heeft nog veel meer nadelen .quote:Op maandag 31 juli 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leendert is echt het type ouderwetse man. Had ook 80 kunnen zijn. Lompe man zonder gevoel voor praktische of sociale dingen.
Wat lief van jou. Eens!!quote:Op maandag 31 juli 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er straks een aantal mannen komen die ze echt zelf heeft uitgezocht en die haar beter
bevallen. Dat zou in ieder geval mooi zijn voor ons als kijkers ook, dat er nog een wending in het
programma zit. Ik vind het heel leuk om te lachen en klagen over stomme deelnemers maar ik kijk
uiteindelijk toch ook lekker ouderwets romantisch en hoop dat iedereen dit het wil ook echt iemand
vindt die bij hem/haar past.
Eens.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Qua B&B vind ik dat bij die creep van een Martijn ook , maar die heeft nog veel meer nadelen .
Wat een lul van een vent
Maar ze mag ook blijven uit leedvermaakquote:Op maandag 31 juli 2023 21:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ingrid moet echt weg gaan ze blijft nu uit leedvermaak lijkt het
Eens.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er straks een aantal mannen komen die ze echt zelf heeft uitgezocht en die haar beter
bevallen. Dat zou in ieder geval mooi zijn voor ons als kijkers ook, dat er nog een wending in het
programma zit. Ik vind het heel leuk om te lachen en klagen over stomme deelnemers maar ik kijk
uiteindelijk toch ook lekker ouderwets romantisch en hoop dat iedereen dit het wil ook echt iemand
Dan ga ik ook gillen op een toren.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar ze mag ook blijven uit leedvermaak
Petri's Harm-jan kan nog arriveren inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ja , Leendert is dan dan wat ouderwets maar doet nog wel op zijn manier moeite , maar die Martijn is ongelofelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Martijn heeft ook geen enthousiasme naar de vrouwen, dat heeft Leendert dan weer wel en die probeert ook met kleine dingen zijn best te doen.
Jaaa! Dat was vorig jaar ook leuk, dat het uiteindelijk toch iets werd tussen Harm Jan en Ingrid.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Petri's Harm-jan kan nog arriveren inderdaad.
Awhhh ja dat zou leuk zijn. Iemand die zelf ook helemaal kapot gaat aan je persoonlijkheid maar zoveel van je houdt dat het goed komtquote:Op maandag 31 juli 2023 21:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Petri's Harm-jan kan nog arriveren inderdaad.
Astrid.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Jaaa! Dat was vorig jaar ook leuk, dat het uiteindelijk toch iets werd tussen Harm Jan en Ingrid.
Huisgay?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:33 schreef kibo het volgende:
Wie runt die b&b van Marjan eigenlijk?
Zelf ligt ze de hele dag op de zuignap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |