Het versterkt je zwakheid omdat het iets van buitenaf is, waar je relatief weinig voor hebt moeten doen. Een kort positief effect wat alleen maar een snelle methode uitlokt. Hierna ms accupunctuur, laserbehandeling, Shakira schalen. Wie gaat het zeggen, en uiteindelijk lacht iemand anders, jij niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:51 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Mijn EEG meting zag er heel anders. Ging gelijk op met minder cognitieve klachten.
Maar interesseert me ook niet als het een placebo is, het doet me goed en dat is geld helemaal waard!
Mijn motivatie nam erg toe toen de hersenmist afnam. Daarvoor deed ik nog van alles maar dat was dan op discipline. Fysiek ben ik ook altijd blijven trainen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook die een “helende steen” van ¤250 hebben gekocht. En die menen dat ook.
Je bent niet te veranderen. Je kunt wel je motivatie veranderen, uitstelgedrag aanpakken, beetje bij beetje werken aan een betere fysiek door trainingen op mentaal en fysiek vlak.
Als je dat kunt introduceren en volhouden kan dat je blijheid verhogen en je levensduur in gezondheid met 10 jaar verlengen.
Itt tot dit wat binnen 2 weken wegebt.
Nou das toch mooiquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:57 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Mijn motivatie nam erg toe toen de hersenmist afnam. Daarvoor deed ik nog van alles maar dat was dan op discipline. Fysiek ben ik ook altijd blijven trainen.
Knap hoe je van zo’n enthousiaste post íets negatiefs maakt. Misschien je mindset even trainen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het versterkt je zwakheid omdat het iets van buitenaf is, waar je relatief weinig voor hebt moeten doen. Een kort positief effect wat alleen maar een snelle methode uitlokt. Hierna ms accupunctuur, laserbehandeling, Shakira schalen. Wie gaat het zeggen, en uiteindelijk lacht iemand anders, jij niet.
O help, de Alwetende zelfverklaarde intellectueel komt met advies.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt ook geld in de sloot gooien.
Wat jij beschrijft zijn fysieke eigenschappen gecombineerd met luiheid. Dat is niet te veranderen
En dan ook nog achteraf advies geven, wat haaks staat op mijn eigen ervaring. Heel nuttig natuurlijk 👍🏼quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
O help, de Alwetende zelfverklaarde intellectueel komt met advies.
Dit riekt naar MBO Detailhandel.
De problematiek waar je mee worstelt is niet niks en voor mij herkenbaar toen ik daar ook mee kampte. Als er dan iemand zich zo pretentieus en hautain opstelt dan vind ik dat best droevig.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:58 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
En dan ook nog achteraf advies geven, wat haaks staat op mijn eigen ervaring. Heel nuttig natuurlijk 👍🏼
Hoe helpt microdosing voor je? Er zijn best veel mensen die hier verantwoordelijk mee kunnen omgaan en hier goed in gedijen, vooral bij depressie of juist voor creativiteit/scherpte. En welke paddenstoelen gebruik je? Mexicaanse? Ik ken overigens ook de verhalen over ayahuasca/mescaline, schijnt ook in sommige gevallen te helpen, maar dit is best ingrijpend en m.i. riskanter dan psilocybine.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef Peder het volgende:
Vooruitgang is langzaam hoor! Nu net ook nog begonnen met microdosing pet paddestoelen. Hierover kan ik nog weinig kwijt... pas 2x gedaan. Merk je bewust iig niks van.
Dank je! Ja, mee eens… vooral het denken te weten dat het luiheid en zwakte is… alsof je dat op kunt maken uit een paar posts. Dan wil je gewoon iets onaardigs zeggen denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De problematiek waar je mee worstelt is niet niks en voor mij herkenbaar toen ik daar ook mee kampte. Als er dan iemand zich zo pretentieus en hautain opstelt dan vind ik dat best droevig.
Wat goed dat je al wat vooruitgang merkt! Hoe lang ben je nu bezig? Oefen je ook thuis? Of bij een praktijk? Ja, hakkelend geluid is heel irritant inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef Peder het volgende:
Zelf hier aan de Neurofeedback in strijd tegen ADD klachten.
Eerste wat ik merk is dat ik wat rustiger ben geworden en dat mijn informatiebeschikbaarheid is verhoogd.
Verder heb ik therapie met alleen geluid. SUPER irritant als dat gaat hakkelen, dat stimuleerd hopelijk extra om mijn hersenen te trainen.
Vooruitgang is langzaam hoor! Nu net ook nog begonnen met microdosing pet paddestoelen. Hierover kan ik nog weinig kwijt... pas 2x gedaan. Merk je bewust iig niks van.
Oja, vergeten te zeggen: een goede ademhaling is nog altijd een uitdaging voor me, niet oppervlakkig gaan ademhalen, maar gereguleerd en bewust. Dat is nog wel iets waar ik dagelijks mee bezig ben om dat te trainen want dat helpt heel goed.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:32 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dank je! Ja, mee eens… vooral het denken te weten dat het luiheid en zwakte is… alsof je dat op kunt maken uit een paar posts. Dan wil je gewoon iets onaardigs zeggen denk ik.
Wat fijn dat je er geen last meer van hebt! Erg fijn gevoel als die mist opgetrokken is!
Vandaag met microdose op de stoel gezeten en alleen met de ogen dicht leekt ik wat te merken, zoals een bewegende stoel etc.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wat goed dat je al wat vooruitgang merkt! Hoe lang ben je nu bezig? Oefen je ook thuis? Of bij een praktijk? Ja, hakkelend geluid is heel irritant inderdaadgoede stimulans voor het brein om dat zo min mogelijk te krijgen.
Interessant die microdosering paddenstoelen. Hoor je soms goede verhalen over. Lijkt me ook wel spannend ondanks de kleine dosering… of niet??
FIjn dat het je goed heeft geholpenquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:51 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Mijn EEG meting zag er heel anders uit. En ook het patroon in trainingen. Van erg chaotisch naar veel stabieler. Ging gelijk op met minder cognitieve klachten.
Maar interesseert me ook niet als het een placebo is, het doet me goed en dat is geld helemaal waard!
Dank je!quote:Op zondag 31 maart 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
FIjn dat het je goed heeft geholpen
en wat een ander ook zegt
ga uit van je eigen ervaring
Een bewegende stoel… klinkt niet echt als een fijne ervaring?? Draaiduizeligheid?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:24 schreef Peder het volgende:
[..]
Vandaag met microdose op de stoel gezeten en alleen met de ogen dicht leekt ik wat te merken, zoals een bewegende stoel etc.
Verder was deze sessie wat minder qua resultaat, maar dat geeft niks.
Of het microdosing echt werkt weet ik pas over een paar weken.
Tot nu toe maakt het mij vooral wat meer moe... Haha!
Het was echt minimaal...quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:21 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Een bewegende stoel… klinkt niet echt als een fijne ervaring?? Draaiduizeligheid?
Maar misschien moeten je lichaam en je brein er even aan wennen.
Ook een methode die langer de tijd nodig heeft om eventueel effect te hebben.
Als het goed isquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:49 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dank je!
Uitgaan van mijn eigen ervaring is soms wel uitdagend als iemand zeker lijkt te weten dat het niet kan. Maar toch: met van meerdere kanten veranderingen en verbeteringen… ja, ik geloof zelf helemaal dat het feit dat ik me beter voel komt door neurofeedback.
Vooral de vraag wat er gebeurt als ik minder vaak ga oefenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |