quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:18 schreef chufi het volgende:
Degene die als eerste de fout ingaat moet naar huis
Of secondes.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:16 schreef engine het volgende:
Ze krijgen het te horen als iemand een fout maakt. Dan hoeven ze de 24 uur niet vol te maken.
Het worden een paar leuke minuten
24 uur geen geroddel, gemanipuleer, geouwedeur...... geen overdreven hard lachen....quote:
In geval van Ima nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gh, gh, gh valt onder kreunen toevallig.
daarna meteen een eli zonder overleg!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
24 uur geen geroddel, gemanipuleer, geouwedeur...... geen overdreven hard lachen....
tot Babette en/of Mirthe het vergeten (die schat ik als eerste in die het vergeten)
ge-wel-dig idee!!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
daarna meteen een eli zonder overleg!
Had ze zich maar op moeten geven voor "Lingo" of "kijken, kijken...niet kopen" oidquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:20 schreef xdiashalizx het volgende:
Sas pissed, wat ik me overigens ook wel voor kan stellen met alle voorbereidingen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
24 uur geen geroddel, gemanipuleer, geouwedeur...... geen overdreven hard lachen....
tot Babette en/of Mirthe het vergeten (die schat ik als eerste in die het vergeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |