Ja Dot, doe het.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Maar zullen we het weer over de streams hebben, de bondgenoten staat in het topic tv![]()
Ik heb mij er ook schuldig aan gemaakt dus hop Dot ga weer ontopic
Die wordt hier heel ongelukkig vanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef engine het volgende:
![]()
24 uur stil zijn.
Ik hoor Babette meteen zeggen "oh wat erg"
Denk ook niet dat die nog gaat komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook of nu eerst een vrijstelling want niemand heeft er nu nog eentje.
Heeft ze al zo vaak gezegdquote:
Dat gaat haar echt niet lukken en ik denk dat het voor meerdere geldt.. Ima maakt nog de meeste kans en vrolijke Sasha misschien ook nog.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Moeilijkste opdracht voor Babette tot nu toe.
Meerderen, vanwege die grote snavel van Babbelkous.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef danaqui het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zei dat hier een keer 24uur niet praten
Ik denk dat Ima bij gh gh gh ook af isquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat haar echt niet lukken en ik denk dat het voor meerdere geldt.. Ima maakt nog de meeste kans en vrolijke Sasha misschien ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |