Het is meer bieten stamp.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
satésaus bij de bietensalade?
weet niet hoor, maar lijkt mij geen lekkere combi
Tis toch treurig...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:15 schreef xsaskiax het volgende:
Het is maar goed dat Moraima er niet meer is, die zou binnen 5 minuten gepraat hebben
Je zou denken van wel, je mag wél iets uitbeelden en zij beeldde een cijfer uit. Valt dat dan onder gebarentaal?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:30 schreef realkijkers het volgende:
Ok, maar babbel heeft de regel nu toch verbroken?
Is toch ook frustrerend als je spelletjes organiseert en zij komen met een andere opdracht er tussendoor?quote:
Is best sneu, ze zijn best lang bezig geweest met de voorbereidingen... ik snap dat Bern en Sas over de pis zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch ook frustrerend als je spelletjes organiseert en zij komen met een andere opdracht er tussendoor?
Lipjes getuit, borstjes vooruit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:39 schreef lojanda het volgende:
Waarom trekt Rupert altijd zo’n rare mond.. het lijkt wel of hij continu aan zijn bovenlip ruikt
Simpele oplossing: praten en alles voor vanmiddag en vanavond kan gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch ook frustrerend als je spelletjes organiseert en zij komen met een andere opdracht er tussendoor?
hahahahaha maandenlang hoopten we erop dat ze haar waffel eens zou houden, maar dit is te makkelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:25 schreef Dotteke het volgende:
Eigenlijk zou dat verboden moeten worden wat Babette op der mond heeft geplakt
Ze moet ook der waffel houdenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahaha maandenlang hoopten we erop dat ze haar waffel eens zou houden, maar dit is te makkelijk
oke dan een inkoppertje: heeft Babette in 11 maanden iets eerlijk gespeeld/gedaan????quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moet ook der waffel houden, maar ik vind het zo niet een eerlijk spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |