SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:![]()
Tegen Fiorentina was nog een tandje erger.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb heel wat potjes meegemaakt. Nog nooit zo’n unheimische sfeer als gisteren. Dat dit mis zou gaan wist ik voor de wedstrijd al. Onbegrijpelijk inderdaad dat er niemand wat gedaan heeft.
Vond je dat? Toen was het de avond er voor mis gegaan. Maar had ik het idee dat men het op wedstrijddag wel aardig onder controle had.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegen Fiorentina was nog een tandje erger.
Unnergodquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Contractverlenging van Unnerstall is erg goed nieuws
Dit zijn teksten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga het ook weer kijken donderdag, vorige week was best vermakelijk hoe Twente de wedstrijd eigenlijk naar zich toe trok
nu zal het spannender worden want nu moet Hammarby komen, mijn advies ongeveer net zoals vorige week de ruimtes achterin klein houden, dicht op de man blijven spelen, hopen op wat redelijke counters, want als je zelf scoort creeer je toch beetje gevoel van rust voor jezelf wetende dat de tegenstander dan 2x moet scoren voor verlenging af te dwingen of 3x om te winnen
Deze man heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga het ook weer kijken donderdag, vorige week was best vermakelijk hoe Twente de wedstrijd eigenlijk naar zich toe trok
nu zal het spannender worden want nu moet Hammarby komen, mijn advies ongeveer net zoals vorige week de ruimtes achterin klein houden, dicht op de man blijven spelen, hopen op wat redelijke counters, want als je zelf scoort creeer je toch beetje gevoel van rust voor jezelf wetende dat de tegenstander dan 2x moet scoren voor verlenging af te dwingen of 3x om te winnen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (แ la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ach, die lui die afreizen zullen daar toch ook wel zin in hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef Frutsel het volgende:
Geruchtenmachine over een ware klopjacht in Stockholm op volle toeren... via Telegram etc ?
sinds wanneer hebben die zulke gekkies in zwedenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, die lui die afreizen zullen daar toch ook wel zin in hebben.
Aantal fans die toch gaan? En dan niet om een gewoon uitje ervan te maken omdat ze hotel en vlucht al geboekt hadden...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef Frutsel het volgende:
Geruchtenmachine over een ware klopjacht in Stockholm op volle toeren... via Telegram etc ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |