dit, zorgen dat het van de grond af ligt, emmertje er overheenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Aders van de kabel afdoppen met lasdoppen. Dan een dichte stevige plastic zak er over de kabel heen en dat geheel intapen.
Dan kan het prima een week blijven zitten.
Ik weet dat dit niet je vraag is maar vind je dat verstandig? Een buitenkabel is wel het eerste in en om huis wat storingen kan opleveren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:01 schreef 111210 het volgende:
(want helaas de zelfde groep als de woonkamer)
Dan zou ik er gelijk een schakelaar voor in de plaats zetten, bij voorkeur een die beide aders schakelt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:26 schreef spierbal het volgende:
Als die op de groep van je woonkamer zit dan is ie ergens doorgelust toch? Kan je hem daar niet afkoppelen als je het stroom er even afhaalt?
Nee maar dit is hoe het huis een paar jaar terug opgeleverd is. Met de kennis van nu had io bij de bouw een aparte groep laten zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:27 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik weet dat dit niet je vraag is maar vind je dat verstandig? Een buitenkabel is wel het eerste in en om huis wat storingen kan opleveren.
[..]
Dan zou ik er gelijk een schakelaar voor in de plaats zetten, bij voorkeur een die beide aders schakelt.
Zou ik kunnen uitzoeken inderdaad, zit wel een stopcontact vlak naast de achterdeur.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:26 schreef spierbal het volgende:
Als die op de groep van je woonkamer zit dan is ie ergens doorgelust toch? Kan je hem daar niet afkoppelen als je het stroom er even afhaalt?
Ik heb een vermoeden dat de kabel vanuit de meterkast de tuin in gaat (onder het huis door)quote:Op zondag 30 juli 2023 02:34 schreef Nico987 het volgende:
Ik ken de situatie niet natuurlijk. Maar als de doolus locatie bekend is kun je dan niet beter 1 nieuwe grond kabel trekken? Scheelt een potentieel probleem in je tuin.
Bij mij splits ie af in de meterkast.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:29 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nee maar dit is hoe het huis een paar jaar terug opgeleverd is. Met de kennis van nu had io bij de bouw een aparte groep laten zetten.
[..]
Zou ik kunnen uitzoeken inderdaad, zit wel een stopcontact vlak naast de achterdeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |