abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juli 2023 @ 10:14:28 #301
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210078143
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:26 schreef Pruim het volgende:
Heb het idee dat Walter een heel erg jonge knappe vrouw wil. En dan bedoel ik in de 30 jong.
Reken er maar op. Ondanks al zijn esotherische gezemel over diepere liefde, vond hij Claudia gewoon te lelijk, ondanks dat ze de perfect onderdanige en kneedbare kandidaat was.

Enfin, hij heeft haar nu gewoon aangehouden als platonische discipel en ze komt als een keffend hondje weer aangesneld om bij hem les te geven. Nu vind ik haar geen haar beter dan hem, met haar geldklopperij, dus ze verdienen elkaar.

In dat filmpje op rtl.nl, samen met Hans-van-Petri, doet Anne tussen neus en lippen door een kritisch boekje open over Walter. Dat ze zijn toespelingen op 'seksuele energie' niet ok vond (bubbelbadscène) en dat je als partner Walter niet alleen zal hebben. Daarnaar was zij niet op zoek.
Ook gaf ze aan dat het op het laatst een soort soap werd, in plaats van een kennismaking om een partner te vinden. Ik denk dat het haar langzaam aan begon te dagen dat ze Walter niet helemaal serieus kon nemen.

Zou me niets verbazen als ze weg moest omdat Walter al wel merkte dat ze toch iets kritischer en minder naïef was dan hij hoopte.

En dan zit er nu een vrouw die hem vragen stelt die hem niet bevallen en valt hij compleet door de mand, door afwezig, narrig en verongelijkt te zijn. Als daardoor je maskertje van universele liefde al afvalt, dan ben je gewoon een charlatan. En een onvoorspelbare dwingeland.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')