Hebben ze nog samenwerkingen met media-outlets? Artikels e.d.?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gewoon vooral lezen. Minpuntjes blijken de langere berichten te zijn. Net als op X. Bij kortere berichten krijg je sneller discussie omdat je je dan tot een of twee puntjes moet beperken. Bij die enorme essays werkt het anders.
Vakkundig vermeden door in dezelfde periode Twitter oninteressant te maken voor serieuze media. Dat het een enorm probleem zou zijn was gebaseerd op de gedachte van capabel management.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
Zijn er nog problemen met impersonaties? Dat zou toch een enorm probleem worden nadat de legacy vinkjes verdwenen?
Capabel management van wie? Volgens die 'serieuze' media zou het chaos worden maar daar zie ik niets van in diezelfde media.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vakkundig vermeden door in dezelfde periode Twitter oninteressant te maken voor serieuze media. Dat het een enorm probleem zou zijn was gebaseerd op de gedachte van capabel management.
Elon wil zijn extreemrechtse echokamer gewoon sponsoren lijkt het. Stelt allemaal ook niet zoveel voor toch? Op youtube of twitch kan je zo te zien nog altijd veel meer verdienen als content creator.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:01 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Klinkt als een gezond verdienmodel voor een bedrijf dat zware verliezen maakt
Kun je zo allemaal niks over zeggen. Verschilt echt enorm van creator tot creator.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Elon wil zijn extreemrechtse echokamer gewoon sponsoren lijkt het. Stelt allemaal ook niet zoveel voor toch? Op youtube of twitch kan je zo te zien nog altijd veel meer verdienen als content creator.
Ik denk wel dat die mensen die die bedragen tonen ook daadwerkelijk iets ontvangen hebben. Anders hadden we ze dáár wel over gehoord, lijkt me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kun je zo allemaal niks over zeggen. Verschilt echt enorm van creator tot creator.
Iemand die zich "EndWokeness" noemt was in ieder geval in staat om een screenshot van cijfers te nemen die ergens op scherm verschenen zijn. Of het op zijn bankrekening verschenen is? Who knows. Wat het betekent voor creators in brede zin als het waar is? Geen flauw idee.
Bij zon Endwokeness account vraag ik me af hoe het uberhaupt revenue share kan zijn. Welke adverteurs willen nou weer adverteren bij dat soort extremistische accounts die enkel haat verspreiden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kun je zo allemaal niks over zeggen. Verschilt echt enorm van creator tot creator.
Iemand die zich "EndWokeness" noemt was in ieder geval in staat om een screenshot van cijfers te nemen die ergens op scherm verschenen zijn. Of het op zijn bankrekening verschenen is? Who knows. Wat het betekent voor creators in brede zin als het waar is? Geen flauw idee.
Sorry, maar genoeg mensen liegen online om daar sceptisch over te zijn. Mensen die zich "EndWokeness" zouden noemen nog meer, want dat zijn geen normale pipo's, maar activisten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk wel dat die mensen die die bedragen tonen ook daadwerkelijk iets ontvangen hebben. Anders hadden we ze dáár wel over gehoord, lijkt me.
De grote vraag blijft: waarom krijgt dit handjevol "willekeurige" users deze bedragen? En niet de vele andere Twitter users?
Jawel, maar dat al deze mensen hier hun mond over zouden houden als ze niks zouden ontvangen vind ik wel moeilijk te geloven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sorry, maar veel mensen liegen online. Mensen die zich "EndWokeness" zouden noemen nog meer, want geen normale pipo's, maar activisten.
Ik bedoel dat het niks zegt, omdat je niks weet over de verdeling en of zo'n EndWokness account uberhaupt waarheid spreekt. Bovendien weet je niks over andere dingen als spreiding in algemene zin, hoeveel geld er te verdelen is over hoeveel accounts, etc. Je kunt echt he-le-maal niks met een screenshot van een random activist.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Bij zon Endwokeness account vraag ik me af hoe het uberhaupt revenue share kan zijn. Welke adverteurs willen nou weer adverteren bij dat soort extremistische accounts die enkel haat verspreiden.
Maar uiteraard zegt het iets. Youtube schijnt iets van 10miljard per jaar uit te betalen. Bijvoorbeeld bij die twitch leaks kwam uit dat de top 100 streamers minimaal 500.000, tot 5 miljoen per jaar binnen haalden. Krijg van deze paar luitjes op X niet het idee dat dit in de buurt komt.
Dat je blijkbaar enkel geld kan verdienen op X als je tot de extreemrechtse echokamer hoort en een Muskpijper bent is ook opvallend.
Valt daar ook Ed Krassenstein onder? Die de afgelopen maand 15K met zijn linkse retoriek op X heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Elon wil zijn extreemrechtse echokamer gewoon sponsoren lijkt het. Stelt allemaal ook niet zoveel voor toch? Op youtube of twitch kan je zo te zien nog altijd veel meer verdienen als content creator.
Nou ja, van de vele twitch streamers gaven niet veel hun financien bloot hoor. Bij youtube kun je zoeken op een enkeling die het blootgeeft voor de clicks, maar dat zijn zeker niet de grootverdieners en is echt een hele hele hele kleine minderheid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel, maar dat al deze mensen hier hun mond over zouden houden als ze niks zouden ontvangen vind ik wel moeilijk te geloven.
Nee, maar denk je dat je er ook zo weinig over zou horen als ze niks kregen? Zeker op een platform als Twitter, waar een berichtje als "hey, waar de fuck is m'n geld eigenlijk?" toch snel gepost is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, van de vele twitch streamers gaven niet veel hun financien bloot hoor. Bij youtube kun je zoeken op een enkeling die het blootgeeft voor de clicks, maar dat zijn zeker niet de grootverdieners.
Hoe bedoel je? Dat Twitter niet betaalt waar iemand recht op heeft? Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar denk je dat je er ook zo weinig over zou horen als ze niks kregen? Zeker op een platform als Twitter, waar een berichtje als "hey, waar de fuck is m'n geld eigenlijk?" toch snel gepost is.
Oh, ik dacht dat je dat wel bedoelde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat Twitter niet betaalt waar iemand recht op heeft? Dat is niet wat ik bedoel.
Nee, ik bedoelde dat iemand gewoon een screenshot kan maken van zelf ingevulde nummertjes. Ik ben het zeker met je eens dat als Twitter niet tijdig betaalt we dat zeker zouden horen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat wel bedoelde.
Wel iemand met "web3" en "AI" in z'n bio. Dat zijn ook clubjes waar Elon wel wat mee heeft, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Valt daar ook Ed Krassenstein onder? Die de afgelopen maand 15K met zijn linkse retoriek op X heeft gemaakt?
Maar die ook tegelijkertijd extreem veel kritiek heeft op Trump. Elon is toch Maga? Ik snap er nu niets meer van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel iemand met "web3" en "AI" in z'n bio. Dat zijn ook clubjes waar Elon wel wat mee heeft, natuurlijk.
Ik denk niet dat kritiek op Trump iemand links maakt. Sowieso zijn er in Amerika extreem weinig echt linkse politici. Bernie Sanders komt nog een beetje in de buurt, maar figuren als Joe Biden of Hillary Clinton zouden in Nederland zo bij de VVD aan de slag kunnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar die ook tegelijkertijd extreem veel kritiek heeft op Trump. Elon is toch Maga? Ik snap er nu niets meer van.![]()
Wat heeft dit met het punt te maken?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kritiek op Trump iemand links maakt. Sowieso zijn er in Amerika extreem weinig echt linkse politici. Bernie Sanders komt nog een beetje in de buurt, maar figuren als Joe Biden of Hillary Clinton zouden in Nederland zo bij de VVD aan de slag kunnen.
Maargoed, het is de same old spiel zoals altijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat je blijkbaar enkel geld kan verdienen op X als je tot de extreemrechtse echokamer hoort en een Muskpijper bent is ook opvallend.
Wat een rare stroman? Ik klikte gewoon op een paar van die lui die hier gepost werden en ze hebben het allemaal over mensen met een andere mening opsluiten en dergelijke. Lijkt me vrij extreem.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar die ook tegelijkertijd extreem veel kritiek heeft op Trump. Elon is toch Maga? Ik snap er nu niets meer van.![]()
Ja, die dus met web3 en AI bezig is. Heb je ook kans op geld op X als je dat soort dingen onzin vindt?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een amerikaanse lefty op het platform net zoveel kan verdienen.
Je mist het punt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een rare stroman? Ik klikte gewoon op een paar van die lui die hier gepost werden en ze hebben het allemaal over mensen met een andere mening opsluiten en dergelijke. Lijkt me vrij extreem.
[ twitter ]
Bij dat soort berichten zou ik als zeg Disney niet graag adverteren.
Dan kom jij met een dude waar ik nog nooit van gehoord hebt en begint over kritiek op Trump en Maga, dat zeg ik toch helemaal niet. Sowieso zou ik niet weten waarom je niet rechts kunt zijn en kritiek hebben op Trump of links kunt zijn en een Elon pijpert.
Misschien een idee om niet zo in hokjes proberen te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |