In de agenda staat dat het de 29e is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag dacht ik middeleeuwenfeest.
De 29ste zei Bern van de week had het cabaret er al bij gezetquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand een filmpje maakt ervan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen idee waar Babette en Marciano zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de vuilbakken uit de keuken verwijderd?
Jawel volgens Bern, hij is dan een narquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké thnx heeft niet echt iets met middeleeuws feest te maken lijkt mij
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee waar Babette en Marciano zijn.
Zijn ware karakter is dus niet beter als in de loodsquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef woxxel het volgende:
Jeff op insta. Beantwoord allemaal vragen.
Duidelijk dat hij zoe echt niet magvrn haar niet meer wil zien.
Hij zegt nu zelfs nog. Als bern z'n gymleraar was, zou hij in een dag zorgen dat hij met een burnout thuis zou xitten.
Smiðags spelletjes en kaarten maken 'savonds een taveerne ( rokershoek) met drank en snacks en hofnar optredenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zo, maar had het leuker gevonden op een andere avond, zo feest is al genoeg gevuld vaak
Ja hij liegt tegen Wendy. Ja Moraima is er in meegegaan maar het was Babette die het voorstelde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:55 schreef Thorelf het volgende:
liegt ice nu tegen wendy? het schijnt van Bep af te komen
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:55 schreef Thorelf het volgende:
liegt ice nu tegen wendy? het schijnt van Bep af te komen
Isaac doet alsof Moraima heel duidelijk zelf voor Wendy gekozen heeft als tegenstander maar dat is niet zo.quote:
En terecht dat ze boos op haar is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:57 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Mirthe, Isaac en Wendy in de tuin.
Gesprekken over de gevolgen van de eliminatie, en hoe nu te spelen.
Wendy is nog steeds erg boos op Babette.
en zijn neus wordt langer!quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac doet alsof Moraima heel duidelijk zelf voor Wendy gekozen heeft als tegenstander maar dat is niet zo.
staan al tijdje buitenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de vuilbakken uit de keuken verwijderd?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee waar Babette en Marciano zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De 29ste zei Bern van de week had het cabaret er al bij gezet
Verwarrendquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee verschoven naar volgende week donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |