als er 1 overloper is, is het babbel zelf, hopt van de een naar de anderquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Bep had in de slaapkamer tegen Wendy gezegd dat ze op haar gestemd heeft omdat ze naar de andere kant was overgelopen...Walgelijk wijf is het..![]()
![]()
Nope, maar omdat de kans groot is een vlieg mee te smeren doen ze dit buiten maar.quote:
Als daar een raam open kon zouden er meer naar buiten dan binnen vliegen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nope, maar omdat de kans groot is een vlieg mee te smeren doen ze dit buiten maar.
Kan je nagaan hoe erg het in de keuken is..
Je zou denken dat zijn ogen toch ook open zijn gegaan nadat Bep heeft laten zien dat vriendschap voor haar geen enkele betekenis heeft.quote:
Dat komt doordat ze vast zit in de ketenen die Marciano haar heeft omgedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als er 1 overloper is, is het babbel zelf, hopt van de een naar de ander
Die kan maar niet geloven dat mensen zo zijn. Doet me pijn haar zo gebroken te zien, geen streams maar op foto´s hier.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:25 schreef Yver73 het volgende:
Dit hele gebeuren heeft er wel ingehakt bij Wendy. Je ziet dat ze eigenlijk niet met haar hoofd bij het potje klaverjassen is.
Dat geloof ik niet. Voor ze met Marciano was deed ze precies hetzelfde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze vast zit in de ketenen die Marciano haar heeft omgedaan.
Dat deed ze al na het vertrek van GJ dus het zit echt wel in Bep zelf want toen was Marcia nog niet in beeld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze vast zit in de ketenen die Marciano haar heeft omgedaan.
Helemaal geen raam in de keuken?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als daar een raam open kon zouden er meer naar buiten dan binnen vliegen.
Dat heb ik precies hetzelfde. Gelukkig heeft ze nog mensen daar die haar er doorheen slepen. En uiteindelijk zal ze buiten de loods een heleboel meer positieve reacties krijgen dan Babette. Nog even volhouden, Wendy!quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die kan maar niet geloven dat mensen zo zijn. Doet me pijn haar zo gebroken te zien, geen streams maar op foto´s hier.
Moet Wendy zich wel bij die groep aansluiten, want ze was de enigste van allemaal die anders heeft gestemd (Bern)quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai,
Ik weet nu waarom ik heel de tijd niet had gekeken!
Die Babette is zo een naar mens en kon haar niet meer aanhoren.
Ben blij dat ik las dat Wendy er in is gebleven.
Nu moet Wendy er voor zorgen dat de grootste groep op Babette gaat stemmen.
Ik heb de streams maar is aangezet.
Dat las ik net. Zou kunnen maar is dan extra versterkt door die krullenmans.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat deed ze al na het vertrek van GJ dus het zit echt wel in Bep zelf want toen was Marcia nog niet in beeld.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:30 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde. Gelukkig heeft ze nog mensen daar die haar er doorheen slepen. En uiteindelijk zal ze buiten de loods een heleboel meer positieve reacties krijgen dan Babette. Nog even volhouden, Wendy!
Was een blinde stem, de rest ging op Moraima.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet Wendy zich wel bij die groep aansluiten, want ze was de enigste van allemaal die anders heeft gestemd (Bern)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |