quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy: jij gaat met mooie krullen naar buiten, ik ga met 8,5 ton naar buiten!!!!![]()
Wendyquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy: jij gaat met mooie krullen naar buiten, ik ga met 8,5 ton naar buiten!!!!![]()
Mooi hequote:Op donderdag 27 juli 2023 11:54 schreef MacDeMarco het volgende:
De driekoppige slang lichtelijk in paniek.
Wendy zal alle beelden na afloop kunnen terugzien en zal dan een psycholoog nodig hebben. Hopelijk neemt ze niet Babbelkous als hulp.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor Mori nu aardig zijn tegen Wendy, net noemde ze haar nog een slang!
Ik zeg het nog een keer: wat een ongelofelijk kutwijf die Babettequote:Op donderdag 27 juli 2023 11:56 schreef pingu66 het volgende:
Babbel vindt het raar dat Wendy steun vroeg voor dd epi bij groep Jasper en niet bij haar.
En dag Wendy voor Bern koos vindt ze ook heel makkelijk en laf want Baps kent Wendy.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:57 schreef tonja het volgende:
Wat loopt Rupert voor lul met die kattendrolletjes op zijn kop
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Morrie vroeg het niet, ze beval het Wendy!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef espri het volgende:
[..]
Huh wat? Morrie vroeg het toch? Wat een vreselijk wijf zeg.
Eerlijkheid word beloond.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat het dom en naief is dat Wendy zo makkelijk over van alles heen stapt, maar het is natuurlijk wel heel slim, want op die manier blijft ze wel de publiekslieveling en kan zij straks weer met opgeheven hoofd over straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |