Huh wat? Morrie vroeg het toch? Wat een vreselijk wijf zeg.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef engine het volgende:
Babette pissig dat Wendy Moraima haar haar gaat doen "doet ze expres"
Dit dus, terwijl ze net nog tegen Bep zei dat ze een slang is..quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe godschruwelijk brutaal kun je zijn zeg..... Moraima met een grote bek dat ze wil dat Wendy haar haar nog even doet.
Wendy doet het met een 'lach' op haar gezicht: ik vond het een eer dat je tegen mij het wilde doen zegt ze
Wendy zegt nog wel even dat ze weet dat die hele groep op haar heeft gestemd
Moraima zegt dat ze geen haat en nijd moet hebben.... dat ze niet bij 'de andere club' moet gaan zitten
Wendy: ik doe normaal hoor, als ik bij ze zit praten ze niet tegen me!!!
Zo zit babbel in elkaarquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef espri het volgende:
[..]
Huh wat? Morrie vroeg het toch? Wat een vreselijk wijf zeg.
Ik denk dat ze beter een carriere move kan maken, want dit programma heeft haar reputatie geen goed gedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iets wat zichtbaar krom is probeert zij nog recht te lullen. Je zal maar een patiënt van haar zijn.
Het haar van Morri krullen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef IkFok het volgende:
Wat doet wendy nu weer express volgens Babet
Als ik nu streams had zou ik juist willen dat die babbelkous veel te zien zou zijn. Haar paniek, haar verhalen om zichzelf goed te praten en het hoe en waarom ze op het hoofd van Wendy heeft gedrukt. De scheiding is een feit!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:49 schreef IkFok het volgende:
Die streams zonder babet bevielen me da laatste dagen wel. Kan dit worden door gezet ze heeft alweer genoeg zendtijd gehad
Mijn eerste gedachte was dat het dom en naief is dat Wendy zo makkelijk over van alles heen stapt, maar het is natuurlijk wel heel slim, want op die manier blijft ze wel de publiekslieveling en kan zij straks weer met opgeheven hoofd over straat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe godschruwelijk brutaal kun je zijn zeg..... Moraima met een grote bek dat ze wil dat Wendy haar haar nog even doet.
Wendy doet het met een 'lach' op haar gezicht: ik vond het een eer dat je tegen mij het wilde doen zegt ze
Wendy zegt nog wel even dat ze weet dat die hele groep op haar heeft gestemd
Moraima zegt dat ze geen haat en nijd moet hebben.... dat ze niet bij 'de andere club' moet gaan zitten
Wendy: ik doe normaal hoor, als ik bij ze zit praten ze niet tegen me!!!
Het maakt niks uit wat Wendy doet , alles vind bitch babbelkous negatief.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef IkFok het volgende:
Wat doet wendy nu weer express volgens Babet
Wendy zal haar neus blijven stoten en daarom heeft ze af en toe een agressieve uitval.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
En ja hoor, Mori vraagt aan Slang Wendy of ze haar pruik wil krullen, en Wendy doet het...
Doei Moraima, lekker naar huis met mooie krullen en ene gekrenkt egoquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
ZO Wendy zegt even dat ze wist dat de anderen op Moraima gingen en dat ze het toch niet zou halen!!!!!
Go Wendy trek je bekkie maar open
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:54 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy: ik maak me niet druk hoor, we kunnen nu lekker slapen,, geen hoesten meer!!!!
tja Moraima, Wendy zegt het je wel
Of ze fikt al die krullen erafquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat het dom en naief is dat Wendy zo makkelijk over van alles heen stapt, maar het is natuurlijk wel heel slim, want op die manier blijft ze wel de publiekslieveling en kan zij straks weer met opgeheven hoofd over straat.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg om een crowd funding voor een tillift voor haar moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |