schijnbaar, hij zegt het netquote:
Staat bij de streamverhalen, is gisteren een brief binnen gekomenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:41 schreef Thorelf het volgende:
waarom mogen ze allemaal 20 personen uitnodigen? is dat voor de finale...ze zijn nog met11!
Als ze uitgenodigd wordt door de deelnemers dan wel...quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
aah... mag Manuela dan ook eindelijk de loods in?
Misschien is het een gok van hem? Of misschien weten ze al meequote:Op donderdag 27 juli 2023 14:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook gek, ik heb er verder nog niemand over gehoord..
Die witte dweil (diva) had die vliegen een voor een gepakt, die vliegt al tegen het plafondquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word al gek van 1 vlieg in mijn huis.
Ja precies het is allemaal koffiedik kijken.... we zien het wel...quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is het een gok van hem? Of misschien weten ze al mee
Wendy zei net ook nog drie weken
Tot 25 aug is nog 4 weken
Gisteren miste je hun op de streamsquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:07 schreef Thorelf het volgende:
hoorde bep weer praten ...en meteen weggedraaid
Mooi zo, die heeft al te veel streamtijd gehadquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:07 schreef Thorelf het volgende:
hoorde bep weer praten ...en meteen weggedraaid
Lukt familie natuurlijk niet altijd om snel daarheen te komen. Ligt er ook aan waar ze helemaal vandaan moeten komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:54 schreef Frummelie het volgende:
Nou dan heeft Moirama lang bij de FEBO gezeten, die zullen dan wel een paar dingetjes uit de muur hebben getrokken voor Moirama...
Ik hoorde hem zeggen dat hij nu 49 kg weegt .quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Jasper er steeds slechter uit zien al ver voor de marathon. Heeft iets onder de leden volgens mij.
Diploma blindtypen maar kan dat nu ook niet meer. Gebruik ook maar 2 vingers tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:54 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha typt ook blind. En rap ook.
Ik kan ook snel typen maar dan moet ik wel op de toetsen kijken en ik naak dan best wel weat foutjes
quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Oh minpuntje >> het rad stopt steeds op hetzelfde punt >> wet van de zwaartekracht.
Ik tik ook nog steeds blind, het zit in mijn systeem.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Diploma blindtypen maar kan dat nu ook niet meer. Gebruik ook maar 2 vingers tegenwoordig.
Ik bedoel er verder ook niks mee hoor, ik denk dat het retegezelli is om daar te zitten ook al wil je misschien graag naar huis... ze woont in Overijssel als ik het goed heb, dus dat is nog wel even tuffen..quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lukt familie natuurlijk niet altijd om snel daarheen te komen. Ligt er ook aan waar ze helemaal vandaan moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |