ja kan beter de stofzuiger pakkenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:17 schreef pingu66 het volgende:
Christus koop een fatsoenlijke bezem. En eis met zijn allen dat de Febo iets aan die vliegen doet
Het is niet bepaald hygiënischquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een koeien of varkensstal heeft er zelfs niet zoveel als hun hebben.
Mijn grootouders hadden koeien, lekker in de weide, en binnen wanneer nodig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb oprecht, nog nooit zoveel vliegen bij elkaar gezien.
Ik heb er een beeld bij, waar die maden zich ergens aan het huisvesten zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mijn grootouders hadden koeien, lekker in de weide, en binnen wanneer nodig.
Koeievlaaien overal natuurlijk.
En wel wat van die plakstrip in de zomer.
Verre van zo extreem als in de loods.
Er moet toch ergens behoorlijk wat vlees liggen te rotten.
Wellicht net buiten de loods?
Ja dat was al vaker gemeld door de bewoners. Op dat moment ook. Dat was ook de reden van Zoe's vertrek, werd gegokt door bewoners. Controle houden, zei Isaac. Zoe was bang dat iedereen op haar zou stemmen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
Dat hoog springen was ook als eliminatie bedoeld zegt Jasper, maar toen ging Z0ë weg
Hij ziet er niet al te fris uit, komt misschien ook wel omdat hij zo magertjes isquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Jasper er steeds slechter uit zien al ver voor de marathon. Heeft iets onder de leden volgens mij.
Ja om figuren zoals Berende en Moraimaquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja dat was al vaker gemeld door de bewoners. Op dat moment ook. Dat was ook de reden van Zoe's vertrek, werd gegokt door bewoners. Controle houden, zei Isaac. Zoe was bang dat iedereen op haar zou stemmen.
OP dit moment wendy tegen jasper dat dit soort "spellen" niet echt geschikte spellen zijn voor eliminaties.
Hoogspringen bijvoorbeeld.
Hij heeft wel humor, ik kan soms vreselijk stuk gaan om Rupie... maar hij is ook zo nasty en achterbaks, inhalig, leugenachtig en daarom vind ik het ook een vreselijke gast.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alles fladdert aan die onsmakelijke vent, zijn benen, zijn armen, zijn handen en zijn mond, ik vind het een verschrikkelijk persoon.
Wellicht staan er afvalemmers? Daar kan van alles in zitten, wat ze als broedbodem gebruiken. Misschien buiten de loods ook iets?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mijn grootouders hadden koeien, lekker in de weide, en binnen wanneer nodig.
Koeievlaaien overal natuurlijk.
En wel wat van die plakstrip in de zomer.
Verre van zo extreem als in de loods.
Er moet toch ergens behoorlijk wat vlees liggen te rotten.
Wellicht net buiten de loods?
Dat weten ze nu al?...quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef Dotteke het volgende:
ALs we de finale hebben gehad komen we ook nog met zijn alle hier, zegt Jasper
Ze hebben de afvalbakken buiten om het hoekje staan, die zijn al een poos weg uit de keuken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wellicht staan er afvalemmers? Daar kan van alles in zitten, wat ze als broedbodem gebruiken. Misschien buiten de loods ook iets?
aah... mag Manuela dan ook eindelijk de loods in?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef Dotteke het volgende:
ALs we de finale hebben gehad komen we ook nog met zijn alle hier, zegt Jasper
Precies. Of een bak spinnen, kikkers en meer van die vliegeters uitnodigen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:03 schreef Clasientje het volgende:
Wat hun moeten doen insecten spray kopen en het hele keuken sprayen alles dicht gooien en over een 3 kwartier of een uurtje ga je alle dooie vliegjes zien in de keuken ben je meteen daar van af.
Heerlijk, hoef ik die k.tsmoesjes en leugens niet aan te horen, lekker buiten beeld blijven..quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet wordt weer beschermd en buiten beeld gehouden
quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:08 schreef pingu66 het volgende:
Je lichaam gaat pas echt herstellen als je lichaam klaar is met voedsel verteren.dus je moet niet zoveel eten. Zegt Erik tegen Jasper.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt een grote mond dus kan je hem terug verwachten zegt Mirthje tegen Erik
Haha dan ging ik nooit meer de loods in...quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Of een bak spinnen, kikkers en meer van die vliegeters uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |