Erik heeft wat vliegenvangers opgehangen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Erik zei dat ze om half 8 vanmorgen iets aan de keuken zouden doen...hmmm
Ze moeten nog veel leren daar..quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik erger me daar kapot aan... gisteren ook waren Isaac en Erik al effies op, zit je naar slapende mensen te kijken.
Ja dat heb ik gezien...quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik heeft wat vliegenvangers opgehangen.
Je zou denken dat er nog niemand is geweest. Dat ding op de koelkast stond er gisteren al werd er gezegd dus vraag me af.. hoe danquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Erik zei dat ze om half 8 vanmorgen iets aan de keuken zouden doen...hmmm
Misschien moeten ze op de slaapkamers blijven omdat er mannetjes bezig zijn de vliegen te killen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:14 schreef D. het volgende:
Ik hoop Babette eruit, of Isaac, omdat het kan
Dat ding op de koelkast is er al weken, Mirthe tok de lade over haar hoofd leeg (per ongeluk)quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou denken dat er nog niemand is geweest. Dat ding op de koelkast stond er gisteren al werd er gezegd dus vraag me af.. hoe dan
Ik heb dat ding gisteren niet gezien maar dat wil niks zeggen haha.. ik denk ook dat er nog niemand is geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou denken dat er nog niemand is geweest. Dat ding op de koelkast stond er gisteren al werd er gezegd dus vraag me af.. hoe dan
Klopt, heb ik ook gezien!quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ding op de koelkast is er al weken, Mirthe tok de lade over haar hoofd leeg (per ongeluk)
Nooit gezien, is dat ook voor de vliegen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ding op de koelkast is er al weken, Mirthe tok de lade over haar hoofd leeg (per ongeluk)
denk niet dat daar alarm voor afgaatquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Mogu...
Ik hoop op een eli, maar denk eerder dat ze in de keuken druk zijn met de vliegen invasie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |