ik ben voor plukkie en sacha eruitquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:02 schreef D. het volgende:
Omdat we een top 10 moeten hebben ga ik voor een dubbele eliminatie
Babette en Marciano.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:02 schreef D. het volgende:
Omdat we een top 10 moeten hebben ga ik voor een dubbele eliminatie
Geld voor boodschappen hebben ze niet nodig.. vrijstelling is eruit... wat blijft er dan nog over? Maar kan ook zomaar iets anders zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een eliminatie is? Hebben ze dat al gezegd?
Wie heeft de vrijstelling?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geld voor boodschappen hebben ze niet nodig.. vrijstelling is eruit... wat blijft er dan nog over? Maar kan ook zomaar iets anders zijn.
Dat zou wel mooi zijn, heeft denk ik de meeste impact. Dan eens kijken wat Babette en Bern gaan doen!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ben voor plukkie en sacha eruit
Moraima moeten ze er tot het laatst in houden, die zal toch niet gaan winnen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:06 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, heeft denk ik de meeste impact. Dan eens kijken wat Babette en Bern gaan doen!
Als Moraima weg zou gaan heeft dat denk ik weinig impact op de groep.
Goedemorgen...quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik toch nog steeds.![]()
Goedemorgen trouwens.
morrie weg = stem minder kliek icequote:Op donderdag 27 juli 2023 10:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moraima moeten ze er tot het laatst inhouden, die zal toch niet gaan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |