Ja, absoluut altijd mijn favoriet geweest. De betekenis is wel enorm hartbrekend.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:22 schreef Morri2 het volgende:
Ik vind dit nummer zelfs mooier dan 'Nothing compares'. 'Troy' heb ik echt grijs gedraaid.
quote:Sinéad O'Connor, die op 26 juli op 56-jarige leeftijd is overleden, wordt dinsdag in besloten kring begraven. Om de zangeres de laatste eer te bewijzen, hebben fans zich verzameld in de Ierse plaats Bray, waar O'Connor vijftien jaar heeft gewoond.
"Wordt dinsdag in besloten kring begraven" staat er, dat zal vandaag zijn, 8 augustus, ze is op 26 juli overleden, dat lijkt me niet binnen 24 uur, dus niet volgens islamitische traditie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:56 schreef quirina het volgende:
Is ze wel volgens Islamitische tradities begraven? Want ze had zich bekeerd tot de Islam.
Wat een lekkere versie.quote:
quote:De precieze doodsoorzaak van Sinéad O'Connor is na een jaar vastgesteld. De Ierse zangeres overleed aan de gevolgen van de longaandoening COPD. Ook leed O'Connor aan astma en had ze een infectie in haar luchtwegen, meldt The Irish Independent op basis van de overlijdensakte.
O'Connor overleed op 26 juli 2023 op 56-jarige leeftijd. De lijkschouwer meldde in januari al dat de zangeres een natuurlijke dood was gestorven, maar de precieze doodsoorzaak was nog niet bekend.
De zangeres bracht tien albums uit. Haar laatste plaat verscheen in 2014. O'Connor was vooral bekend van haar hit Nothing Compares 2 U, een cover van een nummer van Prince. Het lied stond in 1990 zeven weken op nummer 1 in de Nederlandse Single Top 100. Ook in veel andere landen werd het nummer een grote hit.
Nee schandalig ....quote:Op maandag 29 juli 2024 12:29 schreef Eightyone het volgende:
Ze probeerden haar nog te eren.
Niet gelukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |