Achter betaalmuur?quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.2doc.nl/documentaires/2023/01/nothing-compares.html.
Denk dat ze op die zoon doelenquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:50 schreef PS. het volgende:
NOS
[ afbeelding ]
''Over de doodsoorzaak is nog niks bekend gemaakt''
[ afbeelding ]
lijkt me idd zelfmoord dan ook van haarquote:O'Connor laat drie kinderen achter. Haar destijds 17-jarige zoon Shane maakte vorig jaar januari een einde aan zijn leven, na een lange worsteling met mentale problemen. Vorige week vertelde ze op Twitter nog over haar verdriet daarover: "Ik leef als een ondood nachtdier sindsdien. Hij was de liefde van mijn leven, het licht van mijn ziel. We waren één ziel uit twee delen", schreef ze op Twitter.
quote:Vier dagen na het overlijden van haar kind liet de zangeres zichzelf opnemen in het ziekenhuis. "Ik ben verloren zonder mijn kind en ik haat mezelf. Het ziekenhuis zal een tijdje helpen. Maar ik ga Shane vinden. Dit is slechts uitstel", schreef O'Connor destijds op Twitter.
Kan ook kanker zijn ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:51 schreef Paul het volgende:
[..]
lijkt me idd zelfmoord dan ook van haar
Hier ruim 10 jaar aan informatiequote:Op woensdag 26 juli 2023 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk echt wel zelfmoord dan.
Maar ik ken haar levensverhaal verder niet, behalve dat ze mentaal echt gigantisch naar de kloten was, maar hoe is dat zo gekomen? Puur dat ze bipolair was? Of speelde er nog veel meer in haar leven?
Die 2Doc docu?quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:38 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Er speelde een hele hoop. het Uur van de Wolf op NPO Start heeft er begin dit jaar een hele goede en indrukwekkende docu over uitgezonden. Is nog te bekijken en echt de moeite waard.
Is idd NPO plus voor nodig, krijg hier de melding ook: https://www.npostart.nl/h(...)1-2023/VPWON_1309697quote:
Ik heb er een hele tijd terug eens stukjes van gezien, heel triest inderdaad. Zal het binnenkort eens helemaal kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Het verhaal met haar moeder is nog triester.
Als je tijd hebt om de Dr Phill aflevering te kijken.. de rillingen ov er je rug.
Dat kan. Of ze is van een keukentrapje gevallen.quote:
Zonder meerquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:53 schreef BillDauterive het volgende:
Arme vrouw
Dit lied blijft zo ontzettend mooi.
Lekker is dat he. Speculeren over iemand zijn/haar dood,quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:07 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dat kan. Of ze is van een keukentrapje gevallen.
Maar zelfmoord ligt toch redelijk in de lijn der verwachting. Net zoals wanneer Shane MacGowan komt te overlijden ik een kratje bier durf te verwedden dat er alcohol in het spel is. En bij Bolle Jos een kogel.
Dolores O'Riordan van The Cranberries is nog jonger overleden met 46 jaar, maar dat was een ongeluk door verdrinking in een bad onder invloed.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Tja, 2de Ierse zangeres in 5 jaar tijd die vroegtijdig is overleden.
Hopelijk heeft ze de rust gevonden die ze in het leven niet had.
Dit onderschrift is gericht aan de lezer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:50 schreef PS. het volgende:
NOS
[ afbeelding ]
''Over de doodsoorzaak is nog niks bekend gemaakt''
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |