Denk echt wel zelfmoord dan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik las wel dit
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)or-overleden-56-jaar
Alleen bipolair, voor zoverre ik weet. Vreselijke aandoening. Vroegere vriend van me heeft dit ook. Blijft maar dreigen zijn nek door te gaan snijden. Heel naar.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk echt wel zelfmoord dan.
Maar ik ken haar levensverhaal verder niet, behalve dat ze mentaal echt gigantisch naar de kloten was, maar hoe is dat zo gekomen? Puur dat ze bipolair was? Of speelde er nog veel meer in haar leven?
Geschreven door de ons ook reeds ontvallen Prince, die overigens niet blij was dat zij dit in haar eentje opgenomen had.quote:
Is dit een nieuw nummertje van haar?quote:
Het verhaal met haar moeder is nog triester.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:15 schreef MegaKonijn het volgende:
Och, wat sneu, dat verhaal van haar zoon. Ze was al zo gebroken/niet helder en dan dat er nog bij. Wellicht beter zo, heeft die vrouw eindelijk d'r rust
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
OK, nooit van gehoord enzo, edoch RIP.
Pas 33 jaar oudquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dit een nieuw nummertje van haar?
Heb je een tldrquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Het verhaal met haar moeder is nog triester.
Als je tijd hebt om de Dr Phill aflevering te kijken.. de rillingen ov er je rug.
Mishandeling, op jonge leeftijd door haar moeder in haar onderbuik geschopt en gestompt, met het idee dat ze geen kinderen moest krijgen.quote:
Korte samenvatting?quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Het verhaal met haar moeder is nog triester.
Als je tijd hebt om de Dr Phill aflevering te kijken.. de rillingen ov er je rug.
Ze heeft 4 kinderen gekregen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Mishandeling, op jonge leeftijd door haar moeder in haar onderbuik geschopt en gestompt, met het idee dat ze geen kinderen moest krijgen.
Daarom extra hard dat haar zoon zelfmoord pleegde.
Later heeft ze haar moeder vergeven en ze hield doodveel van haar moeder. Heel triest verhaal.
quote:When Sinéad cried In the video, it was a real tear. In the Rolling Stone Top 500 songs issue, she said, "I didn't intend for that moment to happen, but when it did, I thought, 'I should let this happen.'"
When O'Connor shed the famous tear, she thought she had ruined the take, but director John Maybury recognized it as a very real and visceral response that would belong in the video.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:30 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Korte samenvatting?
O, lees het hierboven
Er speelde een hele hoop. het Uur van de Wolf op NPO Start heeft er begin dit jaar een hele goede en indrukwekkende docu over uitgezonden. Is nog te bekijken en echt de moeite waard.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk echt wel zelfmoord dan.
Maar ik ken haar levensverhaal verder niet, behalve dat ze mentaal echt gigantisch naar de kloten was, maar hoe is dat zo gekomen? Puur dat ze bipolair was? Of speelde er nog veel meer in haar leven?
Ik word hier nou nooit echt vrolijk vanquote:
https://www.2doc.nl/documentaires/2023/01/nothing-compares.html.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:38 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Er speelde een hele hoop. het Uur van de Wolf op NPO Start heeft er begin dit jaar een hele goede en indrukwekkende docu over uitgezonden. Is nog te bekijken en echt de moeite waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |