In Ierland is euthanasie niet mogelijk lees ik, dus het lijkt er wel opquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:02 schreef Fascination het volgende:
Zal wel zelfmoord zijn geweest. Heel jammer.
Ze was moslima dus ik weet het niet, zelfmoord is haramquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:02 schreef Fascination het volgende:
Zal wel zelfmoord zijn geweest. Heel jammer.
Volgens mij was dat alleen maar een fase, ze was zoekendequote:Op woensdag 26 juli 2023 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze was moslima dus ik weet het niet, zelfmoord is haram
Nu komt het wel erg dichtbij..quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
Zelfmoord? Of is de doodsoorzaak nog niet bekend?
Wel heel erg bizar. Heb eergisteren nog 'Nothing Compares 2 U' geluisterd. Die keer daarvoor dat ik haar luisterde was al zeker een jaar of wat geleden.
Ik las wel ditquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
Zelfmoord? Of is de doodsoorzaak nog niet bekend?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)or-overleden-56-jaarquote:Vier dagen na het overlijden van haar kind liet de zangeres zichzelf opnemen in het ziekenhuis. "Ik ben verloren zonder mijn kind en ik haat mezelf. Het ziekenhuis zal een tijdje helpen. Maar ik ga Shane vinden. Dit is slechts uitstel", schreef O’Connor op Twitter.
Ja. Waarschijnlijk ook suicide.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:47 schreef ZanneG het volgende:
Ach wat triest, ik wist niet dat haar zoon ook is overleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |