Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:06 schreef pullup het volgende:
Dit wanproduct wil president worden
[ twitter ]
Vier uur is wel een prima middagdutje.quote:
Nee werken en ik verveel me dood. Zit alleen in een kantoor van 10 man en er gebeurt maar weining.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vier uur is wel een prima middagdutje.
Kun je wel je eigen muziek op zettenquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee werken en ik verveel me dood. Zit alleen in een kantoor van 10 man en er gebeurt maar weining.
Allemaal de schuld van SBE?quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:08 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nslag-en-slecht-weer
Altijd dezelfdenquote:
Al heeft hij misschien grotere problemenquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al heeft hij misschien grotere problemen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nooit gedaan? Is erg diervriendelijk vooralquote:
Terecht wel, normale mensen doen zoiets niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn vorige leidinggevende denkt steeds dat ik het lab nog mis omdat ik nog wel eens met labmensen praat.
Het is natuurlijk verboden om met je collega's buiten je huidige afdeling te praten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel, normale mensen doen zoiets niet.
En vooral ex-collega's zijn per definitie een no-go. Zoiets kan je echt niet maken hoorquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is natuurlijk verboden om met je collega's buiten je huidige afdeling te praten.
Ik had al zo'n vermoeden dat ik nu ik op kantoor werk de lab mensen moet negeren alsof ze pest hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En vooral ex-collega's zijn per definitie een no-go. Zoiets kan je echt niet maken hoor
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat ik nu ik op kantoor werk de lab mensen moet negeren alsof ze pest hebben.
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat ik nu ik op kantoor werk de lab mensen moet negeren alsof ze pest hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |