Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:06 schreef pullup het volgende:
Dit wanproduct wil president worden
[ twitter ]
Vier uur is wel een prima middagdutje.quote:
Nee werken en ik verveel me dood. Zit alleen in een kantoor van 10 man en er gebeurt maar weining.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vier uur is wel een prima middagdutje.
Kun je wel je eigen muziek op zettenquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee werken en ik verveel me dood. Zit alleen in een kantoor van 10 man en er gebeurt maar weining.
Allemaal de schuld van SBE?quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:08 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nslag-en-slecht-weer
Altijd dezelfdenquote:
Al heeft hij misschien grotere problemenquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al heeft hij misschien grotere problemen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nooit gedaan? Is erg diervriendelijk vooralquote:
Terecht wel, normale mensen doen zoiets niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn vorige leidinggevende denkt steeds dat ik het lab nog mis omdat ik nog wel eens met labmensen praat.
Het is natuurlijk verboden om met je collega's buiten je huidige afdeling te praten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel, normale mensen doen zoiets niet.
En vooral ex-collega's zijn per definitie een no-go. Zoiets kan je echt niet maken hoorquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is natuurlijk verboden om met je collega's buiten je huidige afdeling te praten.
Ik had al zo'n vermoeden dat ik nu ik op kantoor werk de lab mensen moet negeren alsof ze pest hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En vooral ex-collega's zijn per definitie een no-go. Zoiets kan je echt niet maken hoor
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat ik nu ik op kantoor werk de lab mensen moet negeren alsof ze pest hebben.
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat ik nu ik op kantoor werk de lab mensen moet negeren alsof ze pest hebben.
quote:
Er past een Turks brood in?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, mijn tostimaker is toch wat groter dan ik dacht![]()
Nou ja, in theorie duren alle uren even langquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Het laatste uurtje duur altijd het langst
Dubbelgevouwen gaat dat wel passen ja.quote:
Kun je wel extra lekkere dingen makenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dubbelgevouwen gaat dat wel passen ja.
T is ook meer een grill eigenlijk
Zou het?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je wel extra lekkere dingen maken
Zo'n multifunctioneel contacttgrilldingesquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dubbelgevouwen gaat dat wel passen ja.
T is ook meer een grill eigenlijk
Als het zo'n contactgrill is dan zijn de mogelijkheden eindeloosquote:
https://www.tefal.nl/p/op(...)tactgrill/7211002208quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n multifunctioneel contacttgrilldinges
Binnenkort de handleiding maar eens lezen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zo'n contactgrill is dan zijn de mogelijkheden eindeloos
Mooi ding!quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.tefal.nl/p/op(...)tactgrill/7211002208
Ik had hem ergens anders, iets goedkoper nog.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi ding!
Duur ook, mijn Action dingetje kostte 1/10e
Ik maak hooguit een tosti op mijn contactgrill, maar ik ga er van uit dat jij hem ook voor andere dingen gaat gebruiken, zoals vlees enzo.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had hem ergens anders, iets goedkoper nog.
Vanavond gaan er burgers op jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak hooguit een tosti op mijn contactgrill, maar ik ga er van uit dat jij hem ook voor andere dingen gaat gebruiken, zoals vlees enzo.
Even kijken wat ik straks in de winkel tegenkom.quote:
Dat wordt dan nog een verrassing voor jezelfquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even kijken wat ik straks in de winkel tegenkom.
Kan ook zijn dat er niets op gaat en een salade erbij.
Weet ook nog niet wat voor burgers, vlees, kip of vis.
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog een verrassing voor jezelf
Ik maak er ook wel eens saté op nadeel vind ik dan wel weer dat ze zo platgedrukt wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even kijken wat ik straks in de winkel tegenkom.
Kan ook zijn dat er niets op gaat en een salade erbij.
Weet ook nog niet wat voor burgers, vlees, kip of vis.
Klep open laten staan en alleen de onderkant gebruiken en in de tussentijd draaien?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak er ook wel eens saté op nadeel vind ik dan wel weer dat ze zo platgedrukt worden
Is een optie die ik de volgende keer wilde uitproberenquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klep open laten staan en alleen de onderkant gebruiken en in de tussentijd draaien?
Net iemand van de Iriszorg, na haar laatste uurtje, onbetaald bij me langs geweest. That's the spirit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Het laatste uurtje duur altijd het langst
En deze mod verwijdert m'n posts wegens ongewenst.quote:
Ik twijfel er geen seconde aan dat ze wel wenst dat die posts verdwijnenquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En deze mod verwijdert m'n posts wegens ongewenst.
Tis watquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En deze mod verwijdert m'n posts wegens ongewenst.
Je mag het nietszeggende laatste woord hebben. Succes.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het nietszeggende laatste woord hebben. Succes.
Domoor, straks krijgt deze sc een slotje voor de zekerheid.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het nietszeggende laatste woord hebben. Succes.
Toch heeft dat 'domme' beest wel door wat ie doen moetquote:
Wel gaaf om te zien hoe vernuftig dieren kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch heeft dat 'domme' beest wel door wat ie doen moet
OKquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
nothing compares to you, nooit meer ook
Sinead overleden: https://www.hln.be/celebr(...)e-leeftijd~a0c586fb/
Fuckquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Jah, ik heb goede en leuke herinneringen aan 1990, het jaar dat Nothing Compares 2 U in de top 40 stond.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:59 schreef Soury het volgende:
Dat zat er wel al een tijdje aan te komen. Ze was al jaren depressief. Zonde. Te jong
Ik ben onschuldig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer mijn ov chipkaart te vervangen want bijna verlopen. Nu zegt de stupide site dat kaart niet meer in systeem staat want al meer dan een jaar geleden verlopen.
Ik kan niet meer met dit faal systeem
Je kan gewoon met je bankpas betalen. En ja een jaar verlopenquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer mijn ov chipkaart te vervangen want bijna verlopen. Nu zegt de stupide site dat kaart niet meer in systeem staat want al meer dan een jaar geleden verlopen.
Ik kan niet meer met dit faal systeem
Korting abo hier. Dus nee ga ik niet doenquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan gewoon met je bankpas betalen. En ja een jaar verlopen
Die boot bij ameland, is dat ook jij?quote:
Okquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Korting abo hier. Dus nee ga ik niet doen
Je bent te knap voor de foto en ze geloven het niet.quote:
Of ze heeft een 2 gig groot hoofd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent te knap voor de foto en ze geloven het niet.
quote:
Triestquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Andere browsers gebruikt daar?quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Op de laptop met een beetje pijn en moeite nu wel gelukt. Wat een gedoe
Gewoon raar dus weer van dat ov-chipshitdingquote:
Die willen we hier natuurlijk wel even zien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Over 3 werkdagen zal er een nieuwe in de bus liggen met een prachtig gemaakte selfie erop
Ik ipv wequote:Op woensdag 26 juli 2023 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die willen we hier natuurlijk wel even zien.
Nee joh, iedereen moet zijn mening kunnen geven.quote:
Meh...quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen moet zijn mening kunnen geven.
Dat is jouw mening?quote:
Krijg jij dan geld van dat hotel?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wow,
zit op een boekingssite voor een hotel.
En kan hier een negatief aantal personen ingeven![]()
Je gaat met een stel mopperkonten op vakantie?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wow,
Hij gaf later toch problemenquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg jij dan geld van dat hotel?
Me, myself en I,quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Je gaat met een stel mopperkonten op vakantie?
Wees blij dat er geen badeendje in je bagage zit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Me, myself en I,
ja, daar zitten er wel 3 tussen
Ze was ooit een goede artieste, in een grijs verleden. Tot ze te dicht bij de molen ging zitten vissen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Me, myself en I,
ja, daar zitten er wel 3 tussen
Dat is handig, boek dan meteen negatief voor mij.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wow,
Jij bent helemaal niet een negatief persoon.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is handig, boek dan meteen negatief voor mij.
jawel mijn glas is altijd half leeg, minstens.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet een negatief persoon.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jawel mijn glas is altijd half leeg, minstens.
Wat zit er in die e-sigaret?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:32 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Dit soort filmpjes zitten blijkbaar nu in mijn algoritmeom er van te kunnen genieten![]()
Man3 nog aan toe
In Groningen zouden ze je een Olle Zoeperd noemenquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jawel mijn glas is altijd half leeg, minstens.
Echt hequote:
Het is ook nooit goed voor jou.quote:
De duvel is oudquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
In Groningen zouden ze je een Olle Zoeperd noemen
Er is een vervolgquote:
Gelukkig hou ik het hier nog wat serieus.quote:
Altijd negatiefquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed voor jou.
Please don't share my shitquote:
Is dat al?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:41 schreef Soury het volgende:
Ik vind dat echt stom dat er een X staat ipv van een vogeltje ik raak in de war
Jaquote:
Blik om haar ogen nep wimpers gelukkig liet ze haar nagels niet zienquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Please don't share my shit![]()
En weer die vape erbij hè, ik word bang van de blik in haar ogen
Ja dat hoort bij twitterquote:
Is dit nou een Karen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Blik om haar ogen nep wimpers gelukkig liet ze haar nagels niet zien
Dit ziet er niet uit, saai en dat X nodigt uit om op te klikken.quote:
Geen idee maar het adres van de website is nog gewoon twitter.com.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ziet er niet uit, saai en dat X nodigt uit om op te klikken.
Heet het nog wel Twitter?
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is weer een andere categorie. [ link | afbeelding ]
Was echt wel een bijzondere artiestquote:
Zeker wel, een bijzondere vrouw voor wie het leven best een struggle was.quote:
Was ja ... ze wilde niet meer.quote:
Ik ben nergens goed voor...quote:
Ik zal wel de verkeerde muziek opgezet hebben.quote:
quote:
Leuk gehad?quote:
T is Moeilijk Bescheiden Te Blijvenquote:
Yep. Morgen (donderdag) om 18u40 vliegen we terug naar Belgie zonder tussenstop.quote:
Mooiquote:Op woensdag 26 juli 2023 23:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep. Morgen (donderdag) om 18u40 vliegen we terug naar Belgie zonder tussenstop.
Slaapwel!
Slaap lekker Pinne.quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep. Morgen (donderdag) om 18u40 vliegen we terug naar Belgie zonder tussenstop.
Slaapwel!
quote:
Dat valt mij weer tegen van jou.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
En nee jullie krijgen mijn ov kaart niet te zien
Ik post alleen graag mooie dingen en een lelijke selfie omdat ik geen recente pasfoto heb (die ik overigens ook lelijk vind) hoort daar niet bij.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat valt mij weer tegen van jou.
Ik ga voorlopig even binnen blijven, heb het nog niet droog gezienquote:Op donderdag 27 juli 2023 08:45 schreef D. het volgende:
Net voor het eerst in maanden een jas aangehad
Dan denk je oh het is droog, maar dan is het een heerlijk miezer waar je pas echt nat van wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig even binnen blijven, heb het nog niet droog gezien
Dat was helaas geen optie hier.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig even binnen blijven, heb het nog niet droog gezien
Ja ik ga zo maar eens afwassen, doe ik nog wat nuttigsquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was helaas geen optie hier.
Alhoewel, ik zit nu bij de klant niets te doen
Hoeft er vandaag niet gewerkt te worden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar eens afwassen, doe ik nog wat nuttigs
Nah ik heb lekker coach vakantie tot eind Augustus ongeveerquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeft er vandaag niet gewerkt te worden?
Oh lekker.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Nah ik heb lekker coach vakantie tot eind Augustus ongeveer
Pciesquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Pallas cat doet mij altijd een beetje denken aan een chaggie oude dikke kater
IK een vest en een regencape. Twee keer de volle laag gekregenquote:Op donderdag 27 juli 2023 08:45 schreef D. het volgende:
Net voor het eerst in maanden een jas aangehad
Dat gaat een nieuwe kopen worden danquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK een vest en een regencape. Twee keer de volle laag gekregen
Merk dat de regencape poreus is, was toch iets nat geworden
Ja die was een cape met armen en als ik dan op de scoot zat kon ik mijn voeten er opzetten die bleven dan ook droogquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat een nieuwe kopen worden dan![]()
Beetje regenkleding houd het meer dan een uurtje of 2 wel uit
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:48 schreef pullup het volgende:
@:oma-nijn
Oma je kan upgraden![]()
![]()
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was ik kennelijk al weer binnenquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:29 schreef Lovely het volgende:
Hier eerst ook, maar later kwam er best wat regenwater naar beneden..
quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:26 schreef chufi het volgende:
Hier miezerde het een beetje.. nauwelijks nat van geworden...Hoest met je been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuk nu wel weg ondertussen?stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:26 schreef chufi het volgende:
Hier miezerde het een beetje.. nauwelijks nat van geworden...Mazzeltje gehad dan. Ik vind het hier toch best lang al gewoon regenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Zit je weer alleen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind gewoon de werkdag heel lang duren
Ja .. Thuiszorg doet het sinds dinsdag niet meer ... draag alleen nog sport/compressiekousen die ik nog heb en dat leek voldoende te zijn ... wond is bijna hersteld/weg .. verder vooral velletjes die er onder de voet langzaam afgaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest met je been?
Jeuk nu wel weg ondertussen?
Mooi, gaat goed vooruit dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Thuiszorg doet het sinds dinsdag niet meer ... draag alleen nog sport/compressiekousen die ik nog heb en dat leek voldoende te zijn ... wond is bijna hersteld/weg .. verder vooral velletjes die er onder de voet langzaam afgaan
He, heb je er toch nog iets goeds voor teruggekregenquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zwelling is 95% verdwenen... nog een beetje rood en een nieuw glad huidje .. dat wel
Nu wel weer, maar het duurt gewoon te lang als je niet zoveel te doen hebt.quote:
Op vrijdag zijn alle kantoren toch leegquote:
Dat was 20 jaar geleden al ... WFH was bij vele collegas altijd de notificatiequote:Op donderdag 27 juli 2023 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op vrijdag zijn alle kantoren toch leeg
Je had het kunnen weten want er is geen trainen voor F1quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:38 schreef chufi het volgende:
Waarom dacht ik dat het vrijdag was vandaag ?
Ja stom van me ... zag net wel een pres-conferentie met een aantal rijdersquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten want er is geen trainen voor F1
Nou ja,quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was 20 jaar geleden al ... WFH was bij vele collegas altijd de notificatie
Ah daar ging het dus foutquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja,
er was ook wel een tijd dat men er juist wel was, klaar voor de VrijMiBo
Daarom houden we die op donderdag.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja,
er was ook wel een tijd dat men er juist wel was, klaar voor de VrijMiBo
Een kennerquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom houden we die op donderdag.
Goedenavond zou ik zeggenquote:
Oh nou dan wacht ik welquote:
Oh ja verkeerde topicquote:
Ben je weer thuis?quote:
Gelukkig, de brand is nu onder controle?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:19 schreef Haags het volgende:
@:Deisyy Rhodos lijkt door te kunnen gaan.
Geen sigaretten meenemenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:19 schreef Haags het volgende:
Ja, en ik zit sowieso niet in dat gedeelte.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig, de brand is nu onder controle?
Die bos/bergwandeling kun je denk ik wel op je buik schrijvenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, en ik zit sowieso niet in dat gedeelte.
Ben blij voor de mensen daar het eindelijk over is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, en ik zit sowieso niet in dat gedeelte.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bos/bergwandeling kun je denk ik wel op je buik schrijven
Eiland is wel vrij groot. Komt wel goed.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bos/bergwandeling kun je denk ik wel op je buik schrijven
Ik ga pas op 9 augustus dus dan zal het allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij voor de mensen daar het eindelijk over is.
Ik denk dat je in de omgeving ook wel last van rook en stank zult hebben of asdeeltjes
Zit je er ver vandaan?
Een Linzenschotel gemaakt van gehakt van Merquez worstjes en verder groenten en spicy kruiden .. gewoon zonder recept en moet zeggen dat het prima smaaktquote:
Je zit natuurlijk ook wel aan de andere kant van het eiland, wat best groot is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:19 schreef Haags het volgende:
Lekker manquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Een Linzenschotel gemaakt van gehakt van Merquez worstjes en verder groenten en spicy kruiden .. gewoon zonder recept en moet zeggen dat het prima smaakt
Beetje dubbel eigenlijk. Ik wil die mensen daar ook niet in de weg zitten of zo. Maar die indruk heb ik dan ook weer niet. Ik weet gewoon niet wat wijsheid is op dit moment.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk ook wel aan de andere kant van het eiland, wat best groot is.
Zie je het zelf zitten?
Ik denk dat die mensen blij zijn als er toeristen komen, die leven daarvan, dus daar zou ik me niet druk om maken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje dubbel eigenlijk. Ik wil die mensen daar ook niet in de weg zitten of zo. Maar die indruk heb ik dan ook weer niet. Ik weet gewoon niet wat wijsheid is op dit moment.
Kan zijn dat er wat geëvacueerden tijdelijk in het andere deel gehuisvest zijn .... dus zou ff checken of je verblijf niet is geconfisqueerd voor zoietsquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje dubbel eigenlijk. Ik wil die mensen daar ook niet in de weg zitten of zo. Maar die indruk heb ik dan ook weer niet. Ik weet gewoon niet wat wijsheid is op dit moment.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen blij zijn als er toeristen komen, die leven daarvan, dus daar zou ik me niet druk om maken.
Goeiequote:Op donderdag 27 juli 2023 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan zijn dat er wat geëvacueerden tijdelijk in het andere deel gehuisvest zijn .... dus zou ff checken of je verblijf niet is geconfisqueerd voor zoiets
Er was van de week op het nieuws dat het voor het land dubbel was en de brand en minder toerisme.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Ze zijn blij met elke toerist die niet annuleert.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Aardappelen met worteltjes en jusquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mie met heul veel groente en gehakt![]()
Jij?
Lekker eet smakelijkquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:43 schreef pullup het volgende:
Aardappelen, snijboontjes en een kaas schnitzel
Hoe kom je dan aan een goede jus als je geen vlees hebt?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet elke dag meer vlees. Wel een goeie jus erbij
Kaasquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:43 schreef pullup het volgende:
Aardappelen, snijboontjes en een kaas schnitzel
Gewoon zo'n pakjequote:Op donderdag 27 juli 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een goede jus als je geen vlees hebt?
Frikandellen speciaal. Fuck it heb ik zin inquote:
Met uitjesquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Frikandellen speciaal. Fuck it heb ik zin in
Ja de saus ik al klaarquote:
Ik val door de mand maar jus komt bij mij ook uit een zakjequote:
Ik ga niet alles zelf makenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val door de mand maar jus komt bij mij ook uit een zakje
Dat kan ook niet en die zakjes zijn primaquote:
Oeps dat had ik bij jou niet verwachtquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val door de mand maar jus komt bij mij ook uit een zakje
Ik maak vooral in de winter maaltijden zoals ik nu heb maar maak eigenlijk altijd eigen jusquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:58 schreef chufi het volgende:
Ik eet bijna nooit een standaard Nederlands bord aardappels, groente en vlees ... dus maak zelden jus
Ik ook niet maar met een stampotje is wat jus wel lekkerquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:58 schreef chufi het volgende:
Ik eet bijna nooit een standaard Nederlands bord aardappels, groente en vlees ... dus maak zelden jus
Ik maak nooit jusquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:58 schreef chufi het volgende:
Ik eet bijna nooit een standaard Nederlands bord aardappels, groente en vlees/vervanger ... dus maak zelden jus
Als je zelden vlees eet is dat wat lastig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps dat had ik bij jou niet verwacht
`jij bent zo van het zelf maken
Ja, dan wel. Dan zijn die zakjes een uitkomst.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je zelden vlees eet is dat wat lastig.
Als ik het maak, probeer ik wel zelf te maken ... maar heb wel een pakje staan om eventueel wat extra smaak/volume toe te voegen , maar ook niet altijdquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak vooral in de winter maaltijden zoals ik nu heb maar maak eigenlijk altijd eigen jus
Ja prima ik heb wel gebruikte fond in de vriezer voor soep of zo.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Dan zijn die zakjes een uitkomst.
Ja klopt. Ik haal ze meestal bij de lidlquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ook niet en die zakjes zijn prima
Mijn moeder heeft nog zo'n vleespan waar het vet in blijft ik vind dat goor. Vroeger ging de jus dagen lang meequote:Op donderdag 27 juli 2023 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik haal ze meestal bij de lidl
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog zo'n vleespan waar het vet in blijft ik vind dat goor. Vroeger ging de jus dagen lang mee
Nou ja de keuken was wat koeler ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter![]()
Alhoewel die jus idd...
Dat ging dat in een schaaltje en daar kwam dat een dikke laag hard vet op en dat werd de volgende keer weer gesmoltenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog zo'n vleespan waar het vet in blijft ik vind dat goor. Vroeger ging de jus dagen lang mee
Ik had vroeger een tijdje een slagersdochter als vriendin... die wist prima jus te maken .. ze hadden ook heel knapperige knakworstenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter![]()
Alhoewel die jus idd...
Oh die had je moeten houwenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger een tijdje een slagersdochter als vriendin... die wist prima jus te maken .. ze hadden ook heel knapperige knakworsten
Met zuurkool?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger een tijdje een slagersdochter als vriendin... die wist prima jus te maken .. ze hadden ook heel knapperige knakworsten
Ja zo is datquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja achteraf makkelijk lullen .. Life goes on .....
Ik woonde toen in Groningen en die zuurkool staat me niet bij ... Ik weet wel dat dat de Amerikaanse gewoonte is ...quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kocht dat altijd als ik naar een wedstrijd van Ajax ging.
Stond altijd zo'n tentje wel die dat verkocht bij het stadion.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde toen in Groningen en die zuurkool staat me niet bij ... Ik weet wel dat dat de Amerikaanse gewoonte is ...
Daar ben ik wel 2 keer geweest ... maar 2 keer uitgenodigd ... 1 keer door de Staatsloterij en de andere keer kon ik vrijkaarten halen bij Real Madrid in het Okura ..quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Stond altijd zo'n tentje wel die dat verkocht bij het stadion.
Was wel altijd bij de europacup wedstrijden in Olympisch stadion...
In de jaren 90 waren de meeste Europa cup wedstrijden daar.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik wel 2 keer geweest ... maar 2 keer uitgenodigd ... 1 keer door de Staatsloterij en de andere keer kon ik vrijkaarten halen bij Real Madrid in het Okura ..
Ja dat klopt .... konden toen meer toeschouwers in ....quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:59 schreef aloa het volgende:
[..]
In de jaren 90 waren de meeste Europa cup wedstrijden daar.
Heel veel geweest
Meer dan in de meerquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat klopt .... konden toen meer toeschouwers in ....
Mijn ex zat vroeger bij 1 van de spelers van Real in de klas
Ja daar was ik ook een keer op uitnodiging ... solo pic van me op de midden stip .. ooit wel eens gepost jaren terug ..quote:
Jaren seizoenkaart gehad daarquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook een keer op uitnodiging ... solo pic van me op de midden stip .. ooit wel eens gepost jaren terug ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |