Marciano, G staat voor gangster volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:07 schreef Inka het volgende:
[..]
Hier wordt ook regelmatig over G geschreven, dan weet ik ook niet over wie het gaat.
G is Marciano omdat Babette hem constant zo noemt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:07 schreef Inka het volgende:
[..]
Hier wordt ook regelmatig over G geschreven, dan weet ik ook niet over wie het gaat.
Was wel een goede speech van haar en goed onderbouwdquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:08 schreef engine het volgende:
De onzin is begonnen.
Bla bla bla proces bla en bla
[ afbeelding ]
ook voor gucci omdat die pipo nogal van merkkleding houdquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano, G staat voor gangster volgens mij
De “leraar “ doet weer zijn verhaal of hij voor 8 jarige staatquote:
De regie had laatst die grote kast heel netjes opgeruimd ontdekte ze toen ze weer van de kamers mochten voor een opdracht. Koud kunstje om er dan ook een nieuw regenbroek in te leggen door de regie. Aannamequote:Op woensdag 26 juli 2023 12:54 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik vertelde gisteren dat er over 2 weken wat belangrijks is, met eliminatie.
Belangrijk genoeg voor 2 zender check waarschuwingen, 2 streamlocks.
Ook iets over nieuwe regels die hij toevallig tegen kwam (door het op te zoeken en na te gaan) ipv hem verteld werden.
Iets wat imma te horen zou hebben moeten krijgen van de regie, maar dat niet heeft doorgegeven aan iedereen.
Of de regie heeft verzaakt het imma te vertellen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:12 schreef engine het volgende:
Bern heeft dus op zijn poster "één voor allen" en Sasha "en allen voor één"
Erik is de beste keuze voor Erikquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:13 schreef engine het volgende:
Erik vindt dat hij de beste keuze is. Simpel zat.
Alle bewoners volgende week aan de meelwormen, en 'n persoonlijke pannenlikkerquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik is de beste keuze voor Erik
Dat zou ook nog kunnen zijn gebeurdquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:12 schreef Inka het volgende:
[..]
De regie had laatst die grote kast heel netjes opgeruimd ontdekte ze toen ze weer van de kamers mochten voor een opdracht. Koud kunstje om er dan ook een nieuw regenbroek in te leggen door de regie. Aanname
Alle shampoo douchegel en zeep wordt verstoptquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alle bewoners volgende week aan de meelwormen, en 'n persoonlijke pannenlikker
1 tube tandpasta en 1 wc rol voor alle bewoners de laatste maandquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alle shampoo douchegel en zeep wordt verstopt
Nee gewoon alles weg want dat heb je niet nodig zei Erik eens.. je hebt een aap toch ook nog nooit zeep zien gebruiken zei hijquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 tube tandpasta en 1 wc rol voor alle bewoners de laatste maand![]()
Nou gefeliciteerd maar je hebt er niets aan, ja, een hoop gezeik en tijd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
De manager mogen kiezen dan is het al duidelijk dat het babette gaat worden
Denk dat Jinek daar echt op zit te wachten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
Eva Jinek als je kijkt, ik wil heel graag een keer met je praten, zegt Babette
quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
Eva Jinek als je kijkt, ik wil heel graag een keer met je praten, zegt Babette
Dat was omdat Isaac ook de woensdag samen met Jasper erbij wil met koken? Dan krijgen ze voortaan op zaterdag en woensdag vette hapquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:22 schreef engine het volgende:
Babette "dan had ik beter als quote hoe vettiger, hoe prettiger kunnen doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |