Was er 1 die daar live streamde op YT, en er waren er die de bosjes indoken om zo dicht mogelijk bij de schutting te kunnen komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
oké, dan klopt mijn geheugen niet meer![]()
had echt het idee dat ik dit live heb zitten kijken op de streams
van mij mag er wel een Utopia3 komen
meer dan 8ton in de potquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:14 schreef juul. het volgende:
Rupie en Moirama willen mensen uitnodigen die in Suriname wonen, keep on dreaming
Rupie weet niet of daar budget voor is
Dus ook geen punaises dan? geen plakband?quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe bekrast 1 poster, verscheurt hem en gooit hem weg, de andere 2 posters vouwt ze heel klein op en doet ze in een box onder haar bed......
ze kunnen hier misschien wel geel voor geven....eigendom van het programma vernielen
Moraima en Rupert niet in de finale is ook een oplossing.....quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:14 schreef juul. het volgende:
Rupie en Moirama willen mensen uitnodigen die in Suriname wonen, keep on dreaming
Rupie weet niet of daar budget voor is
Wil Moraima geen nieuwe pruiken voor de finale???quote:
Viel op inderdaad, dat het verschil nu soms een dag of 2 is ipv 7 dagen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, en de uitzending zat daar toen korter op de streams. Er zit nu nog steeds een vertraging in van bijna een week, al lopen ze bij de uitzendingen wel iets in.
Dan wordt het toch en behoorlijke groep aan aanwezigen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:18 schreef spapaars het volgende:
Alle oud-bewoners zullen er hopelijk ook bij zijn.
Mwah, doen ze niet. Zo belangrijk is deze show niet voor SBS als vooravondshow.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen er een avondvullend live programma van maken
heb ik dat zeker zitten kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was er 1 die daar live streamde op YT, en er waren er die de bosjes indoken om zo dicht mogelijk bij de schutting te kunnen komen.
Als ze zoveel mensen laten komen kan ik mij het niet voorstellen dat het is bedoeld voor een reguliere uitzending.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, doen ze niet. Zo belangrijk is deze show niet voor SBS als vooravondshow.
qua kijkcijfers denk ik dat het wel gewoon een donderdag avond iets langere uitzending wordt. van 1930 tot 22:00 of zoquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze zoveel mensen laten komen kan ik mij het niet voorstellen dat het is bedoeld voor een reguliere uitzending.
Dat is dan avondvullend, en wel heel lang met 2½ uur.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
qua kijkcijfers denk ik dat het wel gewoon een donderdag avond iets langere uitzending wordt. van 1930 tot 22:00 of zo
Antillenquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:30 schreef Alocanda het volgende:
Nou Morrie, grijp je kans en laat je halve familie uit Suriname gratis komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |