Er is niet zoveel zinnigs over te zeggen. Er is een finale maar er is bijvoorbeeld niet gezegd met hoeveel mensen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vrees dat Wendy tegen die tijd al thuis zit
Nee stemming voor gedaan, van de prijzenpot dusquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:56 schreef juul. het volgende:
Rupie zit nog steeds te wachten op zijn contactlenzen, gekocht van het boodschappengeld?
Dan zou je verwachten dat ze het wel wat meer gaan promoten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
Zou zomaar kunnen dat de finale live op tv komt.
Dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
Weet niet hoeveel er in de finale komen, maar allemaal een lijst maken, en dat doe je toch niet als je 3 of 4 de finale laat spelen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat ze het wel wat meer gaan promoten.
Niet te hopen, die mag echt bij de 5 finalisten behoren wat mij betreft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vrees dat Wendy tegen die tijd al thuis zit
De Ziggo Domequote:Op woensdag 26 juli 2023 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel er in de finale komen, maar allemaal een lijst maken, en dat doe je toch niet als je 3 of 4 de finale laat spelen.
Sluit niet uit dat de groep nog best groot zal zijn op die dag.
Zeg 10 x 20 zijn 200 mensen, waar laat je die?
Klopt, en de uitzending zat daar toen korter op de streams. Er zit nu nog steeds een vertraging in van bijna een week, al lopen ze bij de uitzendingen wel iets in.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:01 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
Was dat bij Utopia 2 niet ook zo? Dat de laatste 2 dagen geen stream meer was?
In de studio en dan alle oud-bewoners er nog bij ....quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel er in de finale komen, maar allemaal een lijst maken, en dat doe je toch niet als je 3 of 4 de finale laat spelen.
Sluit niet uit dat de groep nog best groot zal zijn op die dag.
Zeg 10 x 20 zijn 200 mensen, waar laat je die?
de finale was toen toch live te volgen via de streams?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:01 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
Was dat bij Utopia 2 niet ook zo? Dat de laatste 2 dagen geen stream meer was?
Finales bij RLS's zijn nooit live behalve BB.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
de finale was toen toch live te volgen via de streams?
met Billy die het presenteerde?
Nee was niet live, ik dacht dat een dag er na pas op TV was.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
de finale was toen toch live te volgen via de streams?
met Billy die het presenteerde?
Ze kunnen er een avondvullend live programma van makenquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Finales bij RLS's zijn nooit live behalve BB.
oké, dan klopt mijn geheugen niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
Stonden allemaal mensen aan de poort tijdens de finale, zo wisten we al wie er had gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |