Je moet er alleen wel van houdenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik kan overigens iedereen van harte aanraden om bij een nieuwe keuken voor horeca rvs te gaan. Goedkoper, geen irritante inbouw apparatuur, super makkelijk schoon te maken, je kan je loeihete pan er gewoon opzetten, en als je gaat verhuizen til je het op en neem je het mee.
Lucky vdf Strikequote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even en we sluiten ons bij deze club aan: NWS / Autonome en soevereine mensen - grote geldzorgen op komst
Ik heb dat met extreemlinks 'brood'.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind overigens niets zo verschrikkelijk als ikea meubels bouwen.
https://chrisklomp.nl/de-tragiek-van-de-soevereine-mens/quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even en we sluiten ons bij deze club aan: NWS / Autonome en soevereine mensen - grote geldzorgen op komst
Ik ken de club al een jaar of 10. Het loopt met niemand goed af. Sneu allemaal.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://chrisklomp.nl/de-tragiek-van-de-soevereine-mens/![]()
Weer een dagje vwn achter de rug. Eerst proberen orde in een puinzooi te krijgen, deels gelukt, maar morgen kan alles weer anders zijn. Daarna spreekuur op de nieuwe boten maar dat liep nog niet echt storm.
Morgen een dagje niet en donderdag weer wel.
Snap ik, extreemlinksbrood is megabedreigend voor de witte man van middelbare leeftijdquote:
Vetquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende: [..] Ik maak heel veel macro-foto's van spinnen, en op facebook zorgde dat voor ontvolgers
Vooral springspinnen zijn tof. Zichtjagers, dus ze staren vol je lens in gefocust op hun eigen schaduw (of vallen soms zelfs aan
).
Ik was 12 en op vakantie in Zuidlimburg, in een bos aan het wandelen waar we een mierenoorlog tegen kwamen, de hele bodem bedekt met bosmieren die elkaar aan het afslachten waren. Weet niet meer zeker of het rode en zwarte waren, maar het waren er ongelofelijk veel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als er iemand overigens acuut spinnen leuker wil vinden dan heb ik nog wel wat filmpjes van mieren. Wat een nasty fuckers zijn dat zeg.
We hebben nu een leuk team. Moeten nog wel meer worden, want de spreekuren moeten verdubbelen. Een van de dames is net gepensioneerd en kan ook niet niets doen en een jongen zit in laatste jaar rechten. Hij spreekt ook arabisch dus da's wel heel handig.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken de club al een jaar of 10. Het loopt met niemand goed af. Sneu allemaal.
Ze boffen maar met jou bij VluchtelingenWerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:22 schreef z80 het volgende:
Flink zijn, Even flink zijn. En hoewel 't lang kan duren zal ik wachten tot ik niet meer denk aan jou .
Het hoofdstuk is afgesloten.Ach Z toch. Gecondoleerd. Wat verdrietig man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat ze thuis kon blijven.Spoilers!
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:22 schreef z80 het volgende:
Flink zijn, Even flink zijn. En hoewel 't lang kan duren zal ik wachten tot ik niet meer denk aan jou .
Het hoofdstuk is afgesloten.Heel veel sterkte zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |