Alsof ik zwemmen volgquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaren geen (fatsoenlijke) 4x200 vrij ploeg gehad en dan komt iemand met deze opmerking
Ja, daar zwom hij drie keer in de 21.7 seconden. Vorig jaar op het EK zelfs 21,59 in de series (en 21,7 in de halve finales en 21,9 in de finale, dat is dan wel weer jammer)quote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:35 schreef Szura het volgende:
Matig van De Boer, die stond toch in de Olympische vinale?
Daarom bemoei ik mij ook niet met waterpolo bijvoorbeeld, dat volg ik ook nietquote:
Marrit Steenbergen, Tes Schouten. 4x200 vrij dames werd Europees kampioen op de lange baan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:27 schreef Aguero het volgende:
Straks maar weer eens kijken, voor het eerst dit toernooi.
Wat heb ik als niet-volger allemaal gemist sinds de Spelen?
13uquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:32 schreef Slobeend het volgende:
Vanaf hoe laat moeten we inschakelen voor het volgendesucces?
Alleen de rugslag blijft nogal karig zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Toch opvallend dat we bij de Nederlandse mannen zo weinig goede vrijeslagzwemmers hebben en op andere slagen zoals de school- en vlinderslag nu wel bij de wereldtop horen.
Nee joh, die is jonger dan Kromowidjojo tochquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:02 schreef heywoodu het volgende:
BLR naast De Bruijn, is dat Herasimenia?
Popchanka.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:02 schreef heywoodu het volgende:
BLR naast De Bruijn, is dat Herasimenia?
Ach, zwemmen is de sport der oneindige verbeteringquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:04 schreef Marcoss het volgende:
Ze gaan tegenwoordig wel veel sneller dan begin deze eeuw, er zijn soorten waar het verschil veel minder groot is
Edit: het antwoord komt al voor mijn post!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |