abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210042077
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 08:57 schreef superniger het volgende:
SBS 6 :')

SBS-gast shamet slachtoffers Thijs Römer: ‘Je hebt toch ’n grens?!’
Martin van Waardenberg, acteur en cabaretier, vindt dat de slachtoffers van Thijs Römer een grens hadden moeten trekken. “Als je 14 bent, ben je toch niet helemaal achterlijk?!”

Artikel gaat verder: https://www.mediacourant.(...)e-hebt-toch-n-grens/
(Toendertijd) kinderen gaat zitten bashen als volwassene zijnde en dan ook nog met dit als onderwerp. Gestoord.
  woensdag 26 juli 2023 @ 09:50:56 #252
344469 Amsel
zonder t
pi_210042128
Nena vertelde dat zij als 14-jarige nog helemaal niet met seksualiteit bezig was en dat Thijs erover begon. Ze was kwetsbaar en beīnvloedbaar. Dat is heel wat anders dan dat hij verleid zou zijn door een vroeg-rijpe puber die precies wist waar ze mee bezig was. Ik vind het echt walgelijk :r
  woensdag 26 juli 2023 @ 09:52:08 #253
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_210042142
Gewoon een jaar de cel in met deze smeerpijp.
  woensdag 26 juli 2023 @ 09:58:10 #254
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210042207
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een jaar de cel in met deze smeerpijp.
en de meisjes een paar ton schadevergoeding , voor hun kwetsbare zieltjes

quote:
Waarom die meisjes daarin meegingen?
Onzekerheid, een moeilijke thuissituatie, kwetsbaar, ouders met een alcoholprobleem. "Ik was verblind door jouw aandacht.
De aandacht die ik kreeg greep ik, in mijn ogen was het liefde. Die ik zo nodig had"
pubers
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210042224
Wel jammer dat BN-er advocaat Royce de Vries de verdediging niet deed.
Dan was dat sukkeltje er ook nog ff bij onderuit gegaan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_210042282
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 09:50 schreef Amsel het volgende:
Nena vertelde dat zij als 14-jarige nog helemaal niet met seksualiteit bezig was en dat Thijs erover begon. Ze was kwetsbaar en beīnvloedbaar. Dat is heel wat anders dan dat hij verleid zou zijn door een vroeg-rijpe puber die precies wist waar ze mee bezig was. Ik vind het echt walgelijk :r
En dat hij haar negeerde als ze geen foto stuurde. Dan ben je heel bewust bezig.

Maar dat is hij toevallig allemaal even vergeten.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 26 juli 2023 @ 10:08:53 #257
323876 michaelmoore
pi_210042306
-weg-

[ Bericht 51% gewijzigd door Deisyy op 26-07-2023 10:12:42 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210042311
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2023 10:05 schreef engine het volgende:

[..]
En dat hij haar negeerde als ze geen foto stuurde. Dan ben je heel bewust bezig.

Maar dat is hij toevallig allemaal even vergeten.
ja dat negeren en blokkeren vond ik echt heel doelbewust en ook intens gemeen. Pure machtsgeilheid.
Alius aliud dicit
pi_210042364
Oh, dat valt me tegen van van Waardenberg. Hij speelde toch die chagrijnige buurman in Sesamstraat?
pi_210042369
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 10:15 schreef -Spring het volgende:
Oh, dat valt me tegen van van Waardenberg. Hij speelde toch die chagrijnige buurman in Sesamstraat?
Klopt. Onverstandige teksten.
  woensdag 26 juli 2023 @ 11:19:42 #261
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210043088
Oh trouwens Schuurman heeft zich nog eens extra in deze zaak gemengd, lees ik in het artikel wat ik eerder gequote heb. Het blijft wel verdacht stil in dat kamp nu blijkt dat het niet alleen dat zgn. 'verwarde' meisje was.

quote:
Over die uitspraak en andere teksten is Schuurman woest. ‘Bizarre leugens’, schrijft de actrice in haar story. Ze vervolgt: ‘De gequote teksten kloppen, die heb ik jou gestuurd. Dat waren liefdevolle teksten aan een in mijn ogen gebroken en verward meisje. Dat deed me pijn om te zien. Op dat moment voel ik grote behoefte te troosten.’ Maar: ‘Dat ik met jou in een sauna zou willen, dronken en/verward was, en je dagen erna nog gecontact heb, daarvan is niks maar dan ook niks waar’, aldus Schuurman. De actrice vervolgt dat ze vooral steun wilde bieden aan een ‘verward meisje’.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_210043120
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Oh trouwens Schuurman heeft zich nog eens extra in deze zaak gemengd, lees ik in het artikel wat ik eerder gequote heb. Het blijft wel verdacht stil in dat kamp nu blijkt dat het niet alleen dat zgn. 'verwarde' meisje was.
[..]

Ik denk dat het meisje ook wel degelijk een tikkeltje labiel en instabiel is en dat je niet alles op Römer kunt schuiven. Maar goed, er is wel bewezen dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan die chats. Dat kun je niet goedpraten.
pi_210043161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat het meisje ook wel degelijk een tikkeltje labiel en instabiel is en dat je niet alles op Römer kunt schuiven. Maar goed, er is wel bewezen dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan die chats. Dat kun je niet goedpraten.
Het volwassen meisje bedoel je?
  woensdag 26 juli 2023 @ 11:26:44 #264
323876 michaelmoore
pi_210043198
quote:

[..]
hij had niet met die bakvissen / fans moeten gaan chatten

maar ja wanneer gaat zoiets van info naar persoonlijk, die kant mag je niet op met zulke meiden
ook al zijn ze smoorverliefd op hun idool

het zijn sterke mensen en die de aandacht kunnen weerstaan
pi_210043215
Natuurlijk is dat meisje verward en instabiel. Komt dat 100% door Römer? Vast niet. Had ie met z'n digitale tengels van haar af moeten blijven? Zeker.
  woensdag 26 juli 2023 @ 11:29:29 #266
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210043227
quote:

[..]
Hij heeft misbruik gemaakt van haar labiliteit door haar te blokkeren/onder druk te zetten als ze niet deed wat hij zei. Hij had haar ook gewoon permanent op block kunnen zetten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_210043231
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:28 schreef -Spring het volgende:
Natuurlijk is dat meisje verward en instabiel. Komt dat 100% door Römer? Vast niet. Had ie met z'n digitale tengels van haar af moeten blijven? Zeker.
Sluit ik me wel bij aan ja.
pi_210043239
quote:
13s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hij heeft misbruik gemaakt van haar labiliteit door haar te blokkeren/onder druk te zetten als ze niet deed wat hij zei. Hij had haar ook gewoon permanent op block kunnen zetten.
Nee natuurlijk. Geen idee wat hem verder bezielde.
pi_210043320
Gaat God Thijs snel ophalen? @KingRoland
pi_210043777
twitter
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 juli 2023 @ 12:59:19 #271
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210044236
quote:

[..]
Nou, wat betreft deze zaak wel. En de gevolgen van deze zaak en wat Römer gedaan heeft wel. Dat ze daarnaast andere problemen heeft is hier irrelevant.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 juli 2023 @ 12:59:48 #272
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210044244
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hij had niet met die bakvissen / fans moeten gaan chatten

maar ja wanneer gaat zoiets van info naar persoonlijk, die kant mag je niet op met zulke meiden
ook al zijn ze smoorverliefd op hun idool

het zijn sterke mensen en die de aandacht kunnen weerstaan
Bijvoorbeeld alleen al als je je nummer deelt met een 14-jarige. Of eh, meer doet dan een handtekening geven of even op de foto voor een selfie.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Trouwste user 2022 woensdag 26 juli 2023 @ 13:17:09 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_210044421
Hester Zitvast schrijft over dat wat haar opvalt in het nieuws. Dit keer over de rechtszaak tegen Thijs Römer. ’Van wat ik daar vandaag over gelezen heb, ziet het er allemaal niet best uit voor de acteur. Maar eerlijk? Nul medelijden. Als je als volwassen vent van 37 aan een 14-jarige meisje ’vingertips’ geeft, ben je af, hoeveel spijt je daar ook van hebt.’

„Thijs is al de hele dag trending op social media, net als Nena, een van de vrouwen die aangifte tegen hem deed. Dat ze die moed had, heeft ze geweten. Ze zou aandachtsgeil zijn en knettergek. Ze was een groupie en had alles verzonnen. Ik sprak haar een tijdje terug voor een interview over een heel ander onderwerp en hoorde een strijdbare, maar beschadigde vrouw. ’Wat als ze mijn dochter zou zijn geweest’, dacht ik na afloop.

Amsterdamse opvoeding
En nu denk ik dat weer, als ik de berichtgeving van Saskia Belleman lees. Thijs verklaarde dat de gesprekken die hij met de meisjes over seksualiteit had, misschien wel kwamen omdat hij acteur is. Of het was zijn Amsterdamse opvoeding. Thijs is er nou eenmaal redelijk onbeschaamd in, dat heeft hij nodig om zijn werk te kunnen doen.

Ongecontroleerde lust
Hij deelde met een van de meisjes gevoelens over zijn scheiding van Katja en had het met hen over masturberen, vingeren en de clitoris. Thijs gaf ze vingertips en wilde ze een goed gevoel geven, mentorachtig, omschrijft hij. Hij ging een grens over, maar kan de voorzitter van de rechtbank niet vertellen waarom. Ik wel. Ongecontroleerde lust. Geiligheid. Machtsmisbruik.

Koninklijke onderscheiding
Thijs moest iets om de leegte na zijn scheiding op te vullen. Opgewonden werd hij er niet van, althans, niet dat hij zich herinnert. Zijn psychologe zegt dat hij te veel als hulpverlener in het verhaal is komen te staan. Daar had Thijs zelf niet aan gedacht, maar het zou best eens kunnen kloppen. Eigenlijk verleende hij de meisjes dus gewoon een dienst. En daar beland je in dit land dus mee in de rechtbank hč? Een koninklijke onderscheiding, een lintje, had beter gepast.

Niet zwaarder maken
De gesprekken waren voor de meisjes groter dan voor Thijs, voor hem betekende het niet zoveel, stelt hij. Dat hij zelfs adviseert over het aantal vingers dat ze het best kunnen gebruiken bij het masturberen (twee of drie), lijkt ook weer een stukje hulpverlening te zijn. Een heel normaal gesprek met een 14-jarige, aldus Thijs. Laten we het vooral niet zwaarder maken dan het is.

Ontmaagden
Onze Nationale Hulpverlener stuurde ook foto’s, van zijn geslachtsdeel. Dat kan hij zich dan weer niet helemaal herinneren. Ook kreeg een van de meisjes een aftrekfilmpje volgens een van de aangeefsters, naar ik gok alleen ter beeldend educatieve ondersteuning van zijn hulpvaardigheid. Dat hij het in de chat met een van de meisjes over ontmaagden had, was slechts een fantasie. Friendly reminder: laten we het vooral niet zwaarder maken dan het is.

Keukentafel
Bij Thijs aan de keukentafel gaat het regelmatig over seksualiteit. Maar aan welke keukentafel niet, eigenlijk? Een beetje dag in een beetje doorsnee gezin begint met een ontbijtje met wat uitwisselingen van masturbatie-ervaringen met de pubers, toch? Zie het als Amsterdamse opvoeding. En wie weet worden de kinders daardoor wel acteur.

Haaien
Nena heeft vandaag gebruik gemaakt van haar spreekrecht door Thijs recht in de ogen te kijken terwijl ze haar verhaal deed. Kuikentje, noemde Thijs haar en hij stuurde haar dickpicks. Liefde, dacht ze, want dat denk je op die leeftijd – helemaal als je het tekort komt. Mannen als Thijs voelen dat feilloos aan. Het zijn haaien en ze ruiken bloed.

Supermarkt
Maar laten we Thijs’ pijn niet vergeten, mensen, want ook hij lijdt. Het effect op zijn werkzame en persoonlijke leven is groot, gigantisch zelfs. Thijs trippelt toch anders door de supermarkt. ’Wat als zoiets uit de mond van de man zou komen die dit bij mijn dochter had gedaan’, dacht ik toen ik dat las. Je moet wel durven, in zo’n situatie over ongemakkelijkheid in de supermarkt te beginnen.

Well done
240 uur werktaak en dagje gevangenis is de eis. Voor die prijs – want laten we het geen straf noemen – mag je het leven van drie jonge en kwetsbare meisjes binnendringen, overhoophalen en kapotmaken. Als het mijn dochters waren geweest, was ik nog kwader geworden dan ik al was. 240 uur en een dagje brommen. Het is een trap na voor de slachtoffers en een vrijbrief voor alle mannen die hulpverleneraspiraties hebben. Well done.”

https://www.telegraaf.nl/(...)worden-dan-ik-al-was

_O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 26 juli 2023 @ 13:32:41 #274
323876 michaelmoore
pi_210044588
quote:
17s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld alleen al als je je nummer deelt met een 14-jarige. Of eh, meer doet dan een handtekening geven of even op de foto voor een selfie.
ik denk dat het chatten via de fanclub ook best kan zonder nummer van je idool waar je verliefd op bent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 juli 2023 @ 13:41:45 #275
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210044666
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 13:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik denk dat het chatten via de fanclub ook best kan zonder nummer van je idool waar je verliefd op bent
Römer gaf zijn nummer wel. Dat is natuurlijk al een grens die overschreden wordt. Maar voordat je tot zo'n punt komt, heb je het al te bont gemaakt. Een beetje privé lopen chatten met minderjarige meiden, júist als ze van de fanclub zijn, is natuurlijk ook fout. Welke richting dat gesprek ook gaat. Dan is het allang over de grens van info naar persoonlijk. Thuissituaties bespreken is al vreemd.

Als je contact hebt met een minderjarige fan dat verder gaat dan handtekening(en) geven, selfies of iets als een korte 'hey, alles goed?' of 'goede dag gehad op school? Ok bye' dan begin je je op glad ijs te bevinden. Contact met een fanclub kan wel iets uitgebreider maar wel als het bestaat uit een diverse leeftijdsgroep én in groepsverband überhaupt. Bij een film waarin je speelt, bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')