Ah kan je die Soury pompom nog eens posten ik ben het weer kwijtquote:Op maandag 24 juli 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is die ook wel maar je moet hem niet te vaak kijken.
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah kan je die Soury pompom nog eens posten ik ben het weer kwijt
quote:
Nu niet meer kwijtraken.quote:
Zit in de fok kluisquote:
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
Nou die leegloop duurt voort in de politiek
Azarkhan en Sylvana foetsie
Geen ideequote:
Ik ook niet en volgens mij wil ik dat graag zo houden.quote:
Geen Boxmeer dusquote:Op maandag 24 juli 2023 21:57 schreef engine het volgende:
Als ik mij niet vergis houdt ze wel van een wijntje.
Nee ik ben zelf niet meer geweest maar heb het wel een beetje gevolgd. Vingegaard wintquote:
Oh gemist .. waar was het te zien dan ?!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf niet meer geweest maar heb het wel een beetje gevolgd. Vingegaard wint
Ik weet niet of het live te zien was maar op de website van de gelderlander was er een liveblog.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh gemist .. waar was het te zien dan ?!
Ik zag net ff een item in de Oranjezomer met Noa ... die daar langs de kant staatquote:Op maandag 24 juli 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet of het live te zien was maar op de website van de gelderlander was er een liveblog.
Ahh dat heb ik dan weer niet gezien. Uiteindelijk is het later toch redelijk droog gebleven en zo te zien toch wel goed bezocht.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag net ff een item in de Oranjezomer met Noa ... die daar langs de kant staat
Nu net ook de uitslagquote:Op maandag 24 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh dat heb ik dan weer niet gezien. Uiteindelijk is het later toch redelijk droog gebleven en zo te zien toch wel goed bezocht.
Top sprintertquote:Op maandag 24 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf niet meer geweest maar heb het wel een beetje gevolgd. Vingegaard wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |