abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210025725
https://www.gelderlander.(...)ust-laten~ade0a1735/

Hof: Joost Knevel, berucht om pedonetwerk, is onbehandelbaar: ‘Moet slachtoffers met rust laten’
Complotdenker en oud-inwoner van Bodegraven Joost Knevel (45), die met anderen een verhaal over ritueel satanisch pedoseksueel misbruik de wereld in slingerde, krijgt geen verplichte behandeling. Vanwege zijn paranoia heeft dat volgens het gerechtshof geen zin. Zijn gedrag veranderen is onmogelijk.
Ook in hoger beroep is hij veroordeeld tot vijftien maanden cel, waarvan vier maanden voorwaardelijk. Vanwege de ‘onwrikbare denkbeelden’ van Knevel, die te verklaren zijn door een psychische stoornis, en vanwege zijn persoonlijke omstandigheden, ziet het hof in Den Haag echter niets in een meldplicht en een verplichte behandeling.
Knevel wil graag bij zijn kinderen in Spanje wonen. Hij was tijdelijk in Nederland, maar wil opnieuw naar dat land emigreren om er een of meerdere B&B’s te runnen. De meldplicht belemmert hem bij het opbouwen van het Spaanse leven zoals Knevel dat voor zich ziet. Door zijn paranoïde waanstoornis zal het hem nooit lukken om zijn gedrag te veranderen, volgens de reclassering. Dus moet maar worden geprobeerd om dat onder controle te houden.
Tijdens zijn hoger beroep verklaarde Knevel dat hij nu weet dat hij bij het aan de kaak stellen van het vermeende pedoseksuele misbruik geen namen mocht en mag noemen. Hij zou willen dat het vermeende misbruik onderzocht wordt, maar zegt zich erbij neer te leggen als dat niet gebeurt.
Die boodschap kwam oprecht over, vindt het hof, maar tegelijkertijd is Knevel nog wel altijd bezig met het opnemen van video’s. Die bewaart hij in een kluis en als er iets met hem gebeurt, krijgt heel Nederland die volgens hem te zien.

Met rust laten
Van het hof mag Knevel in zijn proeftijd niet spreken en niets online zetten over misbruik. Ook mag hij hierover niet chatten en moet hij medeverdachten en de slachtoffers met rust laten.

Knevel maakte zich schuldig aan opruiing, verspreiding van die opruiende boodschap, bedreiging en smaad. Met zijn boodschap, die hij meermaals herhaalde in zijn online video’s, wilde hij aandacht vragen voor ritueel satanisch pedoseksueel misbruik waarvan hij zelf slachtoffer zou zijn geweest. Er bestaat geen enkel objectief bewijs voor. Datzelfde geldt voor het feit dat een kind zou zijn vermoord. Tijdens gesprekken met de reclassering kon het alleen maar hierover gaan, ieder ander onderwerp werd door Knevel die richting op gestuurd.

Knevel wees RIVM-directeur Jaap van Dissel, minister-president Mark Rutte, een Bodegraafse huisarts en een basisschooldirecteur aan als ‘daders’ en riep op om actie tegen hen te ondernemen. Daardoor kan Van Dissel niet meer zomaar gaan en staan waar hij wil en moet hij accepteren dat hij continu beveiligd wordt. Zo riep Knevel op onlineplatform Red Pill Journal over Van Dissel: ‘Die man is een duivels dilemma, dus wie geeft hem zijn welverdiende nekschot, die is een held. Dat is mijn afsluiting.’

Zee
En over Rutte, die als leider van Nederland ook schuld zou hebben aan het vermeende ritueel satanisch pedoseksueel misbruik dat in Nederland zou plaatsvinden: ‘We zouden hem eigenlijk moeten opjagen de zee in of waar dan ook. Mensen moeten wakker worden.’

De huisarts kreeg te maken met mensen die langs zijn huis reden en foto’s maakten. Hij kreeg brieven met daarin de beschuldiging dat hij bloed aan zijn handen had. En er werden bloemen met briefjes in zijn tuin en in die van zijn buren gelegd. Rond 11 mei 2021 werd via Telegramgroep ‘Bataafse Nieuws’ een video verspreid waarin Klaus Schwab (World Economic Forum), Hugo de Jonge, Mark Rutte, Diederik Gommers en Jaap van Dissel te zien zijn in oranje overall en met kaalgeschoren hoofd. Ze krijgen een strop om hun nek of een zak over hun hoofd en worden opgehangen.

Ts.

De man is gek als een deur.
Of
Wie weet de wereld van de elite is smerige.

En vraag me dus ook af waarom hij eigenlijk geen behandeling krijgt ?
Aangezien zo getikt als een deur en een gevaar voor de omgeving.

Anderen kant op rotten met een uitkering naar spanje en ze zijn er goed koop er van af.
  Spellchecker maandag 24 juli 2023 @ 18:35:34 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210025746
Ik dacht heel even die meneer van de EO
Maar die heet Andries.

Wat een zieke mensen lopen er toch rond.
  Moderator maandag 24 juli 2023 @ 18:40:01 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_210025791
Hij is niet bekend van een pedonetwerk maar van een complot over een pedonetwerk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_210025903
Naar de Veenkoloniën ermee! Oh, wacht..
pi_210026125
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
die met anderen een verhaal over ritueel satanisch pedoseksueel misbruik de wereld
Het heeft wel ooit bestaan en nu op het web beweren ze dat het nu in het heden niet of nauwelijks bestaat? Het zou dan gaan over mensen die net zoals oude reli mensen een lammetje in een misdienst gaan doden door een priester en dan op een altaar en dan met publiek erbij maar dan willen ze daarvoor ipv van lammetje perse een kind? :(

[ Bericht 9% gewijzigd door realnice11 op 24-07-2023 19:22:11 ]
  maandag 24 juli 2023 @ 19:21:17 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210026175
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
Of
Wie weet de wereld van de elite is smerige.
Deze TS :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 24 juli 2023 @ 19:26:14 #7
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210026220
Dit soort mensen kunnen het best levenslang in een gesticht gestopt worden. Dat was ook de oorspronkelijke insteek van het TBS verhaal.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210026448
Een psychische stoornis zou in ieder geval een hoop verklaren bij mensen met een vergelijkbare overtuiging (zeg maar gerust de complete FvD hoek). Er lopen er veel te veel van rond, en sommigen zijn gewoon tikkende tijdbommen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210026459
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 19:26 schreef BlaZ het volgende:
Dit soort mensen kunnen het best levenslang in een gesticht gestopt worden. Dat was ook de oorspronkelijke insteek van het TBS verhaal.
TBS is hier volgens mij sowieso niet aan de orde. Daarvoor zijn z'n misdaden niet ernstig genoeg.
pi_210026584
Zal wel inteelt gevalletje zijn. Lekker naar Spanje laten gaan, mag die ze daar in gebroken niet te verstaan Spaans proberen te overtuigen van zijn waanbeelden.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_210026788
quote:
81s.gif Op maandag 24 juli 2023 19:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Deze TS :')
O niks meer gekregen van de bekendste smeerlap in de wereld met eiland
Waar de rijke op bezoek komen .
En keuze hadden hoe jong ze wilde hebben.
Nu heeft deze zich zelf op gehangen in de gevangenis.

Dus ja er zullen vast wel meer van dat soort mensen maar ook plaatsen zijn.
pi_210026811
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:12 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
O niks meer gekregen van de bekendste smeerlap in de wereld met eiland
Waar de rijke op bezoek komen .
En keuze hadden hoe jong ze wilde hebben.
Nu heeft deze zich zelf op gehangen in de gevangenis.

Dus ja er zullen vast wel meer van dat soort mensen maar ook plaatsen zijn.
Ik heb ook weleens wat gehoord over zeikende uitkeringstrekkers op een boot die kinderen misbruiken. Ik zeg niet dat jij ook zo bent, maar.. het zou maar zo kunnen volgens jouw logica toch?
  maandag 24 juli 2023 @ 20:18:49 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210026901
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:13 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik heb ook weleens wat gehoord over zeikende uitkeringstrekkers op een boot die kinderen misbruiken. Ik zeg niet dat jij ook zo bent, maar.. het zou maar zo kunnen volgens jouw logica toch?
Je was mij net voor _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 25 juli 2023 @ 13:07:03 #14
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210033664
Tsja..

beide? Hij is zo gek als een deur maar er zijn ook genoeg ranzige mensen natuurlijk. Heb alleen niet het idee dat zijn 'strijd' erg gefocust is op iets maar gewoon telkens de gevestigde orde aanvalt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')