quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:47 schreef SiGNe het volgende:
Blijft goede serie maar wel beetje jammer dat Godolkin zo makkelijk te verslaan was,
Ik had die nog wel een siezoen willen zien.
Het lag er ook al vrij snel redelijk bovenop dat hij een puppeteer was.
Wel goed dat ze Andre nog een aantal keren bespraken, vond ik toch ook wel een beetje een eerbetoon aan de acteur (Chance Perdomo)
Zijn dood in het echt leven is erg goed in de serie verwerkt
Dit kwalificeert als een spoiler dunkt me.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:47 schreef SiGNe het volgende:
Blijft goede serie maar wel beetje jammer dat Godolkin zo makkelijk te verslaan was,
Ik had die nog wel een siezoen willen zien.
Het lag er ook al vrij snel redelijk bovenop dat hij een puppeteer was.
Wel goed dat ze Andre nog een aantal keren bespraken, vond ik toch ook wel een beetje een eerbetoon aan de acteur (Chance Perdomo)
Zijn dood in het echt leven is erg goed in de serie verwerkt
Na de uitzending mag de aflevering gewoon zonder spoilers besporken worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
[..]
Dit kwalificeert als een spoiler dunkt me.
Wel eens dat die best langer had mogen doorlopen. Hoewel ik cypher leuker vond dan Godolkin. Natuurlijk had de 2e wel meer waarde gezien zijn geschiedenis.
Inderdaad mooi omgegaan met de dood van. Dit zal ook de nodige emoties hebben opgewekt bij de acteurs en crew.
Ah ok, prima.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Na de uitzending mag de aflevering gewoon zonder spoilers besporken worden.
Dan is het aan de kijkers zelf om topics als deze over te slaan.
Het verhaal moest natuurlijk ook best snel verteld worden aangezien The Boys ook weer verder gaat volgend jaar ergens anders zou ik Gen V nog een 3e seizoen gegeven hebben voor The Boys weer begint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |