En ze waren weerquote:
Die kontkruiper/spuiter vind ik wel heul ranzigquote:Op donderdag 18 september 2025 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ze waren weerover the top
quote:Op donderdag 18 september 2025 14:27 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Die kontkruiper/spuiter vind ik wel heul ranzig![]()
Echter wel zo gek als een deur. Een puber versie van Sentryquote:
Ik kan er even geen foto van vinden maar ik vind dat Crispy guy meer op een van de anderen die V injecteerden leek.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Pff, gokje, die burnt gast in die pod is Thomas Goldokin, want toch wel lekker crispy en heeft wellicht wat compoundV binnen gekregen en Marie is vooral gemaakt om 'm te healen.
Vraag me af of Cypher inderdaad human is en gewoon aangestuurd wordt door Thomas al die tijd ipv zelf die powers heeft.
Ja en nee..liever een vrouw maar ergens ook weer niet maar aan de andere kant wel goed dat ze de vrijheid hebben om dat soort dingen gewoon te laten zien.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:37 schreef PoesInDoos het volgende:
Ja, dat onderaanzicht in de toiletpot had ik écht niet hoeven zien
Mwa, Sage & Cipher die seks hebben terwijl papa toekijkt is nou ook niet echt geweldig, en dan had je ook nog crispy guy zijn penisquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:54 schreef PoesInDoos het volgende:
Goeie ep weer, maar 0 viezigheid dit keer?
Wie weet dat ze wel weer zoiets vunzigs doen met Emma. In het begin van het eerste seizoen werd ze klein om aan een lul te zwieren. Wie weet laten ze haar nog een keer groot worden zodat er iemand in haar kut kan kruipen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:05 schreef SiGNe het volgende:
Een supe met een lul van 3 meter lieten ze ook gewoon zien, een supe met een kut van 3 meter nog niet..maar wat niet is kan nog komen.
Deze kudos mag je best opeisen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Pff, gokje, die burnt gast in die pod is Thomas Goldokin, want toch wel lekker crispy en heeft wellicht wat compoundV binnen gekregen en Marie is vooral gemaakt om 'm te healen.
Vraag me af of Cypher inderdaad human is en gewoon aangestuurd wordt door Thomas al die tijd ipv zelf die powers heeft.
Haha het voelde zo logisch dat de twist eigenlijk een anti-climax was. Zoveel hints werden al gegevenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
Deze kudos mag je best opeisen hoor.![]()
Wel een prima twist om de serie in een goeie richting te drukken. We staan ondertussen wel op een punt dat genV en the boys meer overlap moeten gaan krijgen me dunkt.
Ik had hem zelf nog niet gelegd, maar ik fantaseer dan ook niet zoveel over het verdere verloop van een serie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Haha het voelde zo logisch dat de twist eigenlijk een anti-climax was. Zoveel hints werden al gegeven
Wel raar dat de hoofdpersonen niet al deze conclusie trokken...ook zij hebben deze hints gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |