Hier zelden tot nooit reclame in de NOS-app.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet waar ik het kwijt moet dus dan maar hier. Wordt volledig gestoord van die 3FM reclame voor ELKE video in de NOS-app. Donder op met je rafeltje.
Sowieso reclame voor publieke omroep-filmpjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet waar ik het kwijt moet dus dan maar hier. Wordt volledig gestoord van die 3FM reclame voor ELKE video in de NOS-app. Donder op met je rafeltje.
De golfstroom komt stil te staan en de nieuwe ijstijd breekt aan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:51 schreef hhh38 het volgende:
Gisteren was de koudste 6 augustus ooit. Klimaatverandering is een hoax!!1!
Hopelijk vriezen al die klimaatterroristen met hun handen vast aan de wegen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De golfstroom komt stil te staan en de nieuwe ijstijd breekt aan.
"It's beautiful'quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Slobeend het volgende:
“Dit zijn mijn laatste woorden!”quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:18 schreef franklop het volgende:
[..]
"It's beautiful'
En wie is Claude?
Geen ideequote:
Want? Edit: Oh Thijs R. Ik dacht Sunfield.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:27 schreef OProg het volgende:
De 'Ach Thijs' kan weer eens van stal gehaald worden.
Ach Emmen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:27 schreef OProg het volgende:
Thijs H!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Want? Edit: Oh Thijs R. Ik dacht Sunfield.
Ikweethetookniet heeft de messen weer geslepen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:27 schreef OProg het volgende:
Wat staat hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Ach vergeten offensief
Ach Femantle Highway
Ach DPS
Ach Raymond Westerling
Ach Mali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |