De mens is voortdurend lerende. Ze doet inzichten op waarvan standpunten kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ooit waren jij en @:koffieplanter Omtzigt adepten.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef eentwee het volgende:
Haten op Omtzigt slaat ook nergens op. Het is nog steeds een van de beste kamerleden die we hebben. Een geschikte partijleider is het niet, maar dat weet hij zelf denk ik ook wel.
Dat gezegd hebbende: nieuwsmedia die berichten dat er geen nieuws is:
Er waren hier zelfs Baudet adepten. Dan valt dit nog alleszins mee....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ooit waren jij en @:koffieplanter Omtzigt adepten.
Moeten we hem feliciteren met z’n verjaardag?quote:
Hij gaat samen met idioot Van Haga.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Moeten we hem feliciteren met z’n verjaardag?
Nog niet!quote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Moeten we hem feliciteren met z’n verjaardag?
In ieder geval nog een degelijke academicus.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef eentwee het volgende:
Haten op Omtzigt slaat ook nergens op. Het is nog steeds een van de beste kamerleden die we hebben. Een geschikte partijleider is het niet, maar dat weet hij zelf denk ik ook wel.
Dat gezegd hebbende: nieuwsmedia die berichten dat er geen nieuws is:
Helaas kunnen we Norbert Klein niet meer tot leven wekken. Dan hadden we nog één keer alle debielen van het afgelopen decennium samen tot het einde van het tijdperk nadert.quote:
Dan wil ik graag Selçuk Öztürk aandragen.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Helaas kunnen we Norbert Klein niet meer tot leven wekken. Dan hadden we nog één keer alle debielen van het afgelopen decennium samen tot het einde van het tijdperk nadert.
Johan Houwersquote:Op maandag 31 juli 2023 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan wil ik graag Selçuk Öztürk aandragen.
Ik weet in ieder geval dat de hele dag in een bak chloor liggen niet goed voor je is.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat weten jullie van de verlosser?
[ afbeelding ]
We vragen het @DeLunaquote:Op maandag 31 juli 2023 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat de hele dag in een bak chloor liggen niet goed voor je is.
Weet je wie vroeger ook adepten had?quote:Op zondag 30 juli 2023 05:45 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Er waren hier zelfs Baudet adepten. Dan valt dit nog alleszins mee....
De ruzie ontstaat tegenwoordig al voordat Henk arriveert.quote:Ruzie en splitsing bij BVNL: de Tweede Kamer telt nu 21 fracties
Vanwege een ruzie en splitsing binnen BVNL, de partij van Wybren van Haga, telt de Tweede Kamer de komende tijd maar liefst 21 fracties. BVNL’er Olaf Ephraim gaat alleen verder.
Hopelijk permanent met vakantie!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Omtzigt gaat eerst op vakantie om af te koppelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |