Ik vind de zang juist het minstequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weinig metalfans hier denk ik.
Ik heb ergens gelezen dat Wilders tenminste fatsoen heeft. (In tegenstelling tot Timmersmans)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Net als Dilan ben ik ontzettend benieuwd of Wilders na 25 jaar racisme tot inkeer komt.
Dit doet mij ontzettend veel deugd.quote:
Niet met atletiek he, niet met atletiek!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit doet mij ontzettend veel deugd.
Atletiek is geen sport.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet met atletiek he, niet met atletiek!
Zonder atletiek geen sport.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Atletiek is geen sport.
Goh, het imperium Slot begint een beetje in te storten. Dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:44 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Pistolero staat juichend op de bank!
Hardlopen zou ik nog wel sport willen noemen. Hekje springen en dingen gooien niet. Hekje-springen-met-een-bakje-water-erachter is leuk voor de sportdag van lagere scholen in rurale gebieden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Atletiek is geen sport.
Kogelstoters zijn darters die ook wat willen doen als de zon schijnt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hardlopen zou ik nog wel sport willen noemen. Hekje springen en dingen gooien niet. Hekje-springen-met-een-bakje-water-erachter is leuk voor de sportdag van lagere scholen in rurale gebieden.
Dit kan niet. Al zal Chris Froome het wel eens zijn met je eerste zin.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hardlopen zou ik nog wel sport willen noemen. Hekje springen en dingen gooien niet. Hekje-springen-met-een-bakje-water-erachter is leuk voor de sportdag van lagere scholen in rurale gebieden.
Ik voorspel een onmogelijke formatie als Omzicht niet wil meeregerenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze verkiezingen worden wel razend interessant. Dat dan weer wel.
Voor wie gaat dit een groot probleem zijn? BBB?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze verkiezingen worden wel razend interessant. Dat dan weer wel.
Iedere partijquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor wie gaat dit een groot probleem zijn? BBB?
BBB, CDA (voor zover dat nog kan), PVV, in mindere mate CU, SGP, SP en VVD, zou ik zo op het eerste oog zeggen. Alles wat populistisch of klein-christelijk is, basicallyquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor wie gaat dit een groot probleem zijn? BBB?
Zeg je dat dit goed is voor een nieuwe linkse wolk?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
BBB, CDA (voor zover dat nog kan), PVV, in mindere mate CU, SGP, SP en VVD, zou ik zo op het eerste oog zeggen. Alles wat populistisch of klein-christelijk is, basically
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |