Die naamsverandering van twitter is blijkbaar mentaal niet goed gevallen bij haar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw heeft echt nog járen aan therapie voor de boeg.
[ twitter ]
Jeroen Latijnhouwers!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:39 schreef hhh38 het volgende:
Wie is die nieuwe man bij Studio Sport de laatste tijd en waarom heeft ie de bril van Jeroen Stomphorst op?
Hij kan het beter weer bij radio houdenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeroen Latijnhouwers!
https://nos.nl/artikel/24(...)atoren-bij-nos-sport
Wat een lachwekkende man is dat toch ook, geen enkele objectiviteit.quote:
Het grappige was dat ie na afloop zat te hengelen naar een boze opmerking over de arbitrage bij Slot, maar die ging er totaal niet in meequote:Op zondag 13 augustus 2023 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een lachwekkende man is dat toch ook, geen enkele objectiviteit.
In de podcast weer oreren dat het allemaal een groot complot is.
Majestueus.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het grappige was dat ie na afloop zat te hengelen naar een boze opmerking over de arbitrage bij Slot en die ging er totaal niet in mee
Ja, je kan 's middags al constant tegen Joep-in-een-leeg-stadion aankijken en dan gaan ze dat ook nog in het samenvattingprogramma fietsenquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat ik wel zorgwekkend vind, is de vreemde centrale rol die Joep Schreuder heeft in de eerste Eredivisie-shows van de NOS. Iedereen wil minder Joep Schreuder en we krijgen juist méér.
Die naam klinkt Duits dus wellicht Columbiafan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk niemand hier in WLR. Vast haar man.
Joep heeft al jaren een affaire met zichzelf maar geen haan die er naar kraait bij de NOS. Komt misschien nog boven water bij het interne onderzoek.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat ik wel zorgwekkend vind, is de vreemde centrale rol die Joep Schreuder heeft in de eerste Eredivisie-shows van de NOS. Iedereen wil minder Joep Schreuder en we krijgen juist méér.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |