Die wel jaquote:Op zondag 23 juli 2023 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beker van Max is klaarblijkelijk gesneuveld.
Ik wacht nog even een race of 4/5 voordat ik op de Ric hypetrain stap. In de kwali een paar 1000ste voor Yuki, kan gebeuren, is Nyck ook al gelukt. In de race twijfelachtig of het hem echt dwars heeft gezeten dat hij vanaf ronde 1 vrije lucht had. Yuki een pitstop van bijna 10 sec. Diffuser kan je niet zien nee. Maar wie zegt dat hij daar wel schade aan had dan?quote:Op zondag 23 juli 2023 17:02 schreef Mano_ het volgende: [..] Als hij schade had aan zijn diffuser door Zhou kunnen ze daar tijdens de race niets aan doen.
Had ik het goed gezien dat Max lachte omdat een van de beker stuk wasquote:
Niemand, maar je zegt dat hij geen last van schade gehad kan hebben omdat ze anders de voorvleugel wel vervagen zouden hebben.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:08 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik wacht nog even een race of 4/5 voordat ik op de Ric hypetrain stap. In de kwali een paar 1000ste voor Yuki, kan gebeuren, is Nyck ook al gelukt. In de race twijfelachtig of het hem echt dwars heeft gezeten dat hij vanaf ronde 1 vrije lucht had. Yuki een pitstop van bijna 10 sec. Diffuser kan je niet zien nee. Maar wie zegt dat hij daar wel schade aan had dan?
Nou, dan zijn we het eens idd. Ik wacht nog even een race of 4/5 voordat ik mijn oordeel vel.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niemand, maar je zegt dat hij geen last van schade gehad kan hebben omdat ze anders de voorvleugel wel vervagen zouden hebben.
Dat klopt imo niet.
Ik ben ook benieuwd hoe hij het gaat doen.
Blij dat ie dat lelijke ding meteen in de kliko kan gooienquote:Op zondag 23 juli 2023 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had ik het goed gezien dat Max lachte omdat een van de beker stuk was
Ach, kan hij er niet meer mee naar Tussen Kunst en Kitschquote:
Niets wat niet gefikst kan worden met wat secondelijm.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:10 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]Zie https://imgur.com/a/xNvVIoW
quote:
Oh ja dat is een stuk duidelijker, op die ander lijkt het net of die hem op de beker kapot slaatquote:
Dat ding krijgt een plekje bij de balie bij RB. Komen de uitdeelsnoepjes in de liggenquote:Op zondag 23 juli 2023 17:13 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Blij dat ie dat lelijke ding meteen in de kliko kan gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |