Zo heb ik ook wel eens gekookt, ok wel niet met een hele koe.quote:
Lekker, ik hoor wel wanneerquote:Op zondag 23 juli 2023 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt hier van de week wel op tafel
quote:Op zondag 23 juli 2023 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel eens gekookt, ok wel niet met een hele koe.
Je stookt de stenen heet en dan heb je eigenlijk gewoonweg een oven. Wat we ook wel eens deden is een pan vullen met eten en die in een kuil met gloeiende kolen van het kampvuur plaatsen en dan de kuil afdekken met zand. 1,5 uur later heerlijk gegeten.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja kan natuurlijk ook met een stukje koeheb het nog nooit geprobeerd eigenlijk maar ziet er wel uit als leuk om te doen.
Bikkels / alcoholisten, de grens is vaagquote:Op zondag 23 juli 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
Kijk dat zijn de echte bikkels
[ afbeelding ]
Dat is nou weer jammer en teleurstellend.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens waren de boodschappen niet gratis.
Van de week dus, een keer of 2.quote:
Ja ach. Zo is het leven nou eenmaal.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nou weer jammer en teleurstellend.
We leren wel om ermee te leven.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ach. Zo is het leven nou eenmaal.
Dan maar niet autonoom, scheelt ook weer geld want dan hoef ik geen ambtenaren in te huren voor mijn ambassadequote:Op zondag 23 juli 2023 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We leren wel om ermee te leven.
Ja dat leek mij ook, 2-3 porties maxquote:Op zondag 23 juli 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de week dus, een keer of 2.
Maak iets minder, zodat het in 2 keer te eten is.
Dit recept in deze hoeveelheden voor 6 is echt te weinig.
D. een lulletje noemen vind ik wel wat ver gaan.quote:
Hokkeiquote:Op zondag 23 juli 2023 17:46 schreef D. het volgende:
Of wil je het over andere sporten hebben, zoals darten?
Je zegt sport en dan kom je met darten?quote:Op zondag 23 juli 2023 17:46 schreef D. het volgende:
Dat is geen sport.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:46 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |