SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wat lach jij goserquote:
Omdat Wieffer nog teveel fouten maakt. Was ook in het Nl elftal duidelijk de zwakkere broeder. Kan in de toekomst uiteraard verbeteren, maar voor nu voor mij absoluut geen aanvoerdersmateriaal.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat lach jij goser
Wat is daar mis mee
Hij is op dit moment wel een vaste basisspeler zowel in Oranje en bij Feyenoord
Bovendien is het wel iemand met gezond verstand en hij komt zeer professioneel over
wat is jouw probleem man?
geef is redenen waarom hij niet de aanvoerder van Feyenoord kan zijn?
ik denk dat het Bijlow wordt maar misschien wil die zelf nog steeds niet
Nou vind ik Wieffer ook geen aanvoerder, maar dit slaat dan weer nergens op.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat Wieffer nog teveel fouten maakt. Was ook in het Nl elftal duidelijk de zwakkere broeder. Kan in de toekomst uiteraard verbeteren, maar voor nu voor mij absoluut geen aanvoerdersmateriaal.
jij vergist je met Kenneth Taylorquote:Op zondag 23 juli 2023 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat Wieffer nog teveel fouten maakt. Was ook in het Nl elftal duidelijk de zwakkere broeder. Kan in de toekomst uiteraard verbeteren, maar voor nu voor mij absoluut geen aanvoerdersmateriaal.
ik zie het verschil niet waarom kokcu vorig seizoen wel aanvoerder kon worden en waarom Wieffer geen aanvoerder zou kunnen zijn.....quote:Op zondag 23 juli 2023 12:27 schreef aTypisch het volgende:
wieffer heeft een half seizoen goed gespeeld en spreekt nederlands
aanvoerder maken die goser
Ik denk inderdaad ook dat je beter een veldspeler aanvoerder kan makenquote:
Alsof dat wat uitmaakt, dan overschat je dat bandje nogal.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat je beter een veldspeler aanvoerder kan maken
keepers komen nooit verder dan hun strafschopgebied.......
ik welquote:Op zondag 23 juli 2023 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet waarom kokcu vorig seizoen wel aanvoerder kon worden en waarom Wieffer geen aanvoerder zou kunnen zijn.....
Dat doen sommige arbiters ookquote:Op zondag 23 juli 2023 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, dan overschat je dat bandje nogal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |