Zit er ook een taal opdracht bij?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaat er gebeuren vandaag? O een inburgering hoor ik nu
Geen idee, laatst hadden ze als inburgering dat fietsen.quote:
Er is weer wat 3 augustus, kreeg alleen niet goed mee wat?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:51 schreef spapaars het volgende:
Bern voert weer gesprekken die lijken op die van een maatschappelijk werker in een GGZ-instelling.
Feest in stijl van de Middeleeuwen… Bern is aan het inventariseren wie welk kostuum aan wil. Je kunt kiezen uit koning(in), prins(es), ridder, hofnar.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is weer wat 3 augustus, kreeg alleen niet goed mee wat?
middeleeuwsfeest is as zaterdagquote:Op zondag 23 juli 2023 14:04 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Feest in stijl van de Middeleeuwen… Bern is aan het inventariseren wie welk kostuum aan wil. Je kunt kiezen uit koning(in), prins(es), ridder, hofnar.
Net een kinderfeestje weer dus 😁
Dat was niet serieus bedoeld. Maar omdat Isaac het organiseert vond ik DIE grapje wel leuk.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, laatst hadden ze als inburgering dat fietsen.
Bijna niemand weet wat ze gaan krijgen hoorde ik net
O, die stond eerst voor zaterdag 29 juliquote:
Volgens mij is dat nog steeds zo en gaat dit over bouten en moerenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die stond eerst voor zaterdag 29 juli
Heb het maar weer aangepast in de agenda
Ik ga 3 augustus er maar weer uithalenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds zo en gaat dit over bouten en moeren
voor een nieuw karretje.
Ik hoorde Bern zeggen dan kunnen we dat misschien kopen van het budget van het middeleeuwen feest.( maaar dat mocht dus nietgeld splitsen. ( maar Bern vindt dat onzin)
Gewoon gratis via Videolandquote:Op zondag 23 juli 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je dan kijken?
Het zal zo nog wel een maand door sudderen.
Zal denk ik niet zo heel veel meer gebeuren ben ik bang
van k5 stond in de sluisquote:Op zondag 23 juli 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komen ze nu weer aan een winkelwagentje
O ja had al een abo op videolandquote:
Klopt, maar die later moeten kennen de route uit hun hoofd, dus verwacht nog wel snellere rondes.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:41 schreef Yver73 het volgende:
😁😁 Sasha en Bern doen het beter dan Babette en Marciano… 👍
Ja, dat is waar. Meestal kiest Babette ervoor om als 1 van de laatsten te starten met verdienopdrachten, zodat ze eerst ‘af kan kijken’.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, maar die later moeten kennen de route uit hun hoofd, dus verwacht nog wel snellere rondes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |