bep zet zichzelf negatief neer , en wat voor leuke dingen zet bep neer ik zie ze nietquote:Op zondag 23 juli 2023 18:30 schreef maryo55 het volgende:
Gisteren werd hier Babs weer negatief neer gezet omdat ze uren met Eric aan het praten was. Nu hoor ik Eric zeggen dat hij met Babs verder nog moet praten over het fysiologische gesprek . Weer aan namens hier dat Babs zich aan het inlikken is zodat er niet op haar gestemd word. Valt mij op bij alles wat ze doet ook leuke dingen hier negatief gezien word. Praat ze lacht ze huilt ze is ze stil het is nooit goed.
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Fysiologisch gesprek?
Sorry hoor foutjes schrijven kan gebeuren mensen uitlachen daarvoor kan blijkbaar ook gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan. ik zie niet alles negatief van haar .Ik zie en zag ook de dame van het eerste half jaar en daar zag ik toch vaak hele positieve dingen van haar. Ze is gewoon de laatste maanden meegegaan in de negatieve spiraal van een aantal bewoners en dat heeft zich blijkbaar opgestapeld. en dit ook door dat ze bijna constant in beeld is. Andere bewoners zitten liggen ergens en roddelen net zo hard en zijn net zo hard met het spel bezig maar die zijn niet constant in beeld.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep zet zichzelf negatief neer , en wat voor leuke dingen zet bep neer ik zie ze niet
sorry maar dit was een grappig foutjequote:Op zondag 23 juli 2023 19:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Sorry hoor foutjes schrijven kan gebeuren mensen uitlachen daarvoor kan blijkbaar ook gebeuren.
Bij mij is het idd de overdosis Bep met haar eindeloze gekakel waar ik echt niet meer naar kan luisteren ondanks dat ze soms misschien best iets zinnigs te zeggen heeft. Als ze het wat meer zouden afwisselen met andere mensen in de loods dan zou ik me er ws veel minder aan ergeren. Ze krijgt naar mijn idee veel te lang de hoofdrol en dat gaat tegenstaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Kan. ik zie niet alles negatief van haar .Ik zie en zag ook de dame van het eerste half jaar en daar zag ik toch vaak hele positieve dingen van haar. Ze is gewoon de laatste maanden meegegaan in de negatieve spiraal van een aantal bewoners en dat heeft zich blijkbaar opgestapeld. en dit ook door dat ze bijna constant in beeld is. Andere bewoners zitten liggen ergens en roddelen net zo hard en zijn net zo hard met het spel bezig maar die zijn niet constant in beeld.
Daar heb je wel een punt. Maar ze is ook zooooo fucking irritant.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Kan. ik zie niet alles negatief van haar .Ik zie en zag ook de dame van het eerste half jaar en daar zag ik toch vaak hele positieve dingen van haar. Ze is gewoon de laatste maanden meegegaan in de negatieve spiraal van een aantal bewoners en dat heeft zich blijkbaar opgestapeld. en dit ook door dat ze bijna constant in beeld is. Andere bewoners zitten liggen ergens en roddelen net zo hard en zijn net zo hard met het spel bezig maar die zijn niet constant in beeld.
Babette heeft voor mij afgedaan door de manier waarop ze Wendy heeft laten vallen als een baksteen. Eerst een zogenaamde trouwerij, my friend en ga zo maar door...... en ineens Wendy achter haar rug om zo zwart maken, dat de honden er geen brood van lusten. Dat deed ze niet 1 keer, maar echt iedere dag en bij iedereen die het maar horen wilde.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
is bij mij begonnen toen gj amper de port uit was en bep naar groep ice trok , sedertdien is ze heel erg verandert en niet in de postieve zinquote:Op zondag 23 juli 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette heeft voor mij afgedaan door de manier waarop ze Wendy heeft laten vallen als een baksteen. Eerst een zogenaamde trouwerij, my friend en ga zo maar door...... en ineens Wendy achter haar rug om zo zwart maken, dat de honden er geen brood van lusten. Dat deed ze niet 1 keer, maar echt iedere dag en bij iedereen die het maar horen wilde.
Dat gehad hebbende was ze Zoë ineens zat om welke reden dan ook.... haar 'vogeltje' werd ineens uit het nest gegooid, want ze had immers Marciano en hoe je het ook wendt of keert, deze man heeft een enorme invloed op de vriendschappen van Babette.
Ze pretendeert zo intelligent te zijn (het gesprek met Erik bewijst dit), ze zegt zelf boven anderen te staan.
Dit zijn geen leuke dingen en dat samen met haar hele manier van doen van de laatste maanden zorgt voor een enorme irritatie bij mij.
IK had haar al langer door, ze is vals, en als ze zich zo laat meeslepen door anderen zegt genoeg voer haarquote:Op zondag 23 juli 2023 19:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
is bij mij begonnen toen gj amper de port uit was en bep naar groep ice trok , sedertdien is ze heel erg verandert en niet in de postieve zin
Ze is haar toekomstig beroep niet waardig,quote:Op zondag 23 juli 2023 19:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind haar een onbetrouwbare manipulerende vrouw!
Ik denk dat ze is gaan balen van Wendy doordat Wendy steeds Marciano afkraakte Geen vertrouwen eng mannetje ect. Zo ook Zoe die dit deed/. Iemand die stiekem toch wat verliefd is kan dat waarschijnlijk een paar x aanhoren en dan is het genoeg. Verliefdheid maakt blind. Een Marciano die Babs het gevoel heeft gegeven dat Wendy hem leuk vind. en vervolgens Wendy samen met Marciano en nog een paar buiten gaan slapen. Dan is de jaloezie zo daar. Ze heeft dit niet netjes gedaan. Ze had hier beter een goed gesprek over moeten voeren met Wendy.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette heeft voor mij afgedaan door de manier waarop ze Wendy heeft laten vallen als een baksteen. Eerst een zogenaamde trouwerij, my friend en ga zo maar door...... en ineens Wendy achter haar rug om zo zwart maken, dat de honden er geen brood van lusten. Dat deed ze niet 1 keer, maar echt iedere dag en bij iedereen die het maar horen wilde.
Dat gehad hebbende was ze Zoë ineens zat om welke reden dan ook.... haar 'vogeltje' werd ineens uit het nest gegooid, want ze had immers Marciano en hoe je het ook wendt of keert, deze man heeft een enorme invloed op de vriendschappen van Babette.
Ze pretendeert zo intelligent te zijn (het gesprek met Erik bewijst dit), ze zegt zelf boven anderen te staan.
Dit zijn geen leuke dingen en dat samen met haar hele manier van doen van de laatste maanden zorgt voor een enorme irritatie bij mij.
Ik kan niet echt naar haar luisteren, komt misschien door haar stemgeluid of het constante gewauwel.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind haar een onbetrouwbare manipulerende vrouw!
Mee eensquote:Op zondag 23 juli 2023 19:54 schreef Thorelf het volgende:
IK twijfel aan de dingen die babs zou hebben gedaan zoals kapster enz ze wil op niveau kunnen praten, maar ze sprak het meest met Zoe en marcio daar kon ze goed meepraten..tja...En nu met Erik.en dat komt erg gemaakt over en is ook voor het loodsgesprek.
quote:Op zondag 23 juli 2023 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Weledelgeleerde Erik, en SideKick Psych BabbelKut beantwoorden ál Uw niet gestelde vragen over de meest diepgaande de vraagstukken...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |