Of Jumbo dat Remco nogmaals wil testen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat echt alleen gebeuren als FDJ vol in de achtervolging gaat op iemand, denk ik.
Bij Jumbo weet je het ook nooit, kan best dat zij ook de boni's willenquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat echt alleen gebeuren als FDJ vol in de achtervolging gaat op iemand, denk ik.
Mja dat kan, al lijkt morgen me logischer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Of Jumbo dat Remco nogmaals wil testen.
Denk dat de klim van vandaag meer geschikt is voor verschillen dan morgen eigenlijkquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja dat kan, al lijkt morgen me logischer.
Oh mja dat profiel valt me een beetje tegen inderdaad. Dan is het wel 50/50 ja wat er gaat gebeuren en wie er zin in heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de klim van vandaag meer geschikt is voor verschillen dan morgen eigenlijk
Rittenkapen jaquote:
Ja gelukkig heb ik Rudi ookquote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waardeloos.
Met Kamna en Hamilton wel een mooie score.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |