quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:33 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ah, ik las her en der dat dat afgeraden wordt. De adviezen wisselden overigens, maar ik dacht: ‘baadt het niet…’
Anyway, het bleek niet nodig, ben vandaag ongesteld geworden. De kleine bloeding van vorig weekend kan ik niet plaatsen, dat heb ik nog nooit gehad. Nu even balen en dan weer op naar de volgende maand!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:48 schreef Lovi het volgende:
Balen slacentrifuge!
Ik verwacht zondag ook gewoon ongesteld te worden. Vandaag ivm een etentje een vroege test gedaan die vanaf 6 dagen voor overtijd zou kunnen en die was witter dan wit.
quote:Op zondag 23 juli 2023 11:38 schreef Lovi het volgende:
Gisteravond echt het gevoel dat ik ongesteld ging worden, vanochtend dus niet getest. Nu was dat gevoel helemaal weg dus uit nieuwsgierigheid toch een test gedaan en er staat nu wel een 2de streepje.![]()
Yayquote:Op zondag 23 juli 2023 11:38 schreef Lovi het volgende:
Gisteravond echt het gevoel dat ik ongesteld ging worden, vanochtend dus niet getest. Nu was dat gevoel helemaal weg dus uit nieuwsgierigheid toch een test gedaan en er staat nu wel een 2de streepje.![]()
Vandaag is mijn nod inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:24 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Yayen wat snel!
Was vandaag ook je NOD?
paar dagen later, al een beetje bijgekomen van de schrik?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:17 schreef Lovi het volgende:
[..]
Vandaag is mijn nod inderdaad.![]()
Ik ben er zelf ook nog een beetje beduusd van. Deze zag ik helemaal niet aankomen!
Ik duim meequote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:02 schreef Lovi het volgende:
Het besef begint te komen ja.![]()
Heel bijzonder weer.![]()
Nu duimen dat alles goed blijft gaan.
Door onze vakantie kan ik pas tussen 9-10 weken terecht bij de verloskundige, nog een poos geduld hebben tot bevestiging dmv een echo dus. Gelukkig heb ik goede afleiding!
Ik zal duimen!quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:14 schreef Zombabe het volgende:
Ongeduldig en niet helemaal fit op het wachtbankje![]()
10e dag na ovulatie, maandag NOD.
Ik weet niet zo goed wat ik moet denken.
Heb wel wat meer last van krampen dan normaal in deze fase van mijn cyclus. Gisteren ook ietsje bruinverlies. Maar ik ben ook niet fit en ik weet niet of dat iets met mijn lijf doet. En de krampen zijn ook soort van te verklaren als dit een korte cyclus is.
Wil vooral niet te hoopvol zijn, kan toch niets anders doen dan afwachten
Ah bah, kan me voorstellen dat het toch even balen is. Wat zou een volgende stap zijn?quote:Op zondag 30 juli 2023 11:09 schreef Zombabe het volgende:
Ongesteldben er wel goed onder
Ik ben wel een beetje gaan nadenken over hoeveel inseminatiepogingen ik nog wil. Dat zijn er nog maximaal 3, maar misschien dat ik eerder aanstuur op de volgende stap. Alvast iets inlezen kan nooit kwaad
Dat weet ik nog niet helemaal zeker, maar ik zie vooral 2 serieuze opties terug: inseminatie in de gestimuleerde cyclus of IVF. Beide betekent hormonen.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:39 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ah bah, kan me voorstellen dat het toch even balen is. Wat zou een volgende stap zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |