Frankrijk?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:00 schreef xminator het volgende:
Nederlanders die naar spanje/frankrijk op vakantie gaan zijn vaak wel de grootste tokkies.
Voor palletsorteerder worden.niet zulke hoge eisen gesteld hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:58 schreef Ponsai het volgende:
Het is nogal van laag niveau dat je je darmen op iemands gezicht ledigt.
Maar wat ik nog veel dommer vindt is dat ze het ook nog filmen en online zetten.
Dit blijft je je hele leven achtervolgen, als ze achter je naam komen, en daar heb je straks met solliciteren etc ook last van
Zolang hij tijdens de pauze dan maar niet op collega's gaat schijten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:00 schreef maily het volgende:
[..]
Voor palletsorteerder worden.niet zulke hoge eisen gesteld hoor.
Moest lachenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zolang hij tijdens de pauze dan maar niet op collega's gaat schijten.
Overdag ook gewoon. Dan ben je de schaamte echt voorbij.quote:
De clubs sluiten daar denk ik laat. Dus zo dronken als een tor de club uit rollen om 6u. Dan nog een kebab eten en die begint om 7u te borrelen. Dan is het al licht buitenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Overdag ook gewoon. Dan ben je de schaamte echt voorbij.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Volgens mij vooral op plaatsen zoals Mallorca. Omdat daar alleen de aller tokkieste tokkies heen gaan. In Azie bijvoorbeeld vallen Nederlanders dankzij de Russen geeneens op.
Maargoed, hopelijk pakken ze de loser snel en sturen ze hem naar Mallorca alwaar hij berecht kan worden.
Ahja, de Russen. Omdat er 1 slag volk is wat zich nog asocialer gedraagt wordt het in 1 keer een ander verhaal? Gewoon hand in eigen boezem steken: de Nederlander staat wereldwijd bekend als een intens asociaal volk. Van puber tot boomer zien ze ons het liefst zsm weer oppleuren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Valt best mee vergeleken met andere toeristen. Wel eens in een resort gezeten met Russen?
Haha nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ahja, de Russen. Omdat er 1 slag volk is wat zich nog asocialer gedraagt wordt het in 1 keer een ander verhaal? Gewoon hand in eigen boezem steken: de Nederlander staat wereldwijd bekend als een intens asociaal volk. Van puber tot boomer zien ze ons het liefst zsm weer oppleuren.
Ah, daar is weer zo'n standaard "ik schaam me echt als Nederlander"-reactie. Alsof je als Nederlander ervoor verantwoordelijk bent wat een ander die je totaal niet kent doet, omdat het een landgenoot is. Als iemand in jouw straat een ruit ingooit of iets dergelijks, "schaam" jij je dan ook als Nederlander?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:16 schreef Misrer1972 het volgende:
Ja, dat is echt een smerige actie van een Nederlandse toerist op Mallorca. Ze leren dus nooit af maar wordt het erger. Ze hebben geen respect voor anderen..... Ik schaam echt als Nederlander, echt waar. Ik vind normen en waarden erg belangrijk!
Nee?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ahja, de Russen. Omdat er 1 slag volk is wat zich nog asocialer gedraagt wordt het in 1 keer een ander verhaal?
Ik denk dat dat projecteren is. Behalve in de standaard all-inclusives in de standaard plaatsen in Spanje, Griekenland en Turkije zijn Nederlanders in grote lijnen prima toeristen. Zoals ik al zei: Mensen die naar dat soort dingen gaan zijn over het algemeen ook Nederlands' slechtste soort mensen.quote:Gewoon hand in eigen boezem steken: de Nederlander staat wereldwijd bekend als een intens asociaal volk. Van puber tot boomer zien ze ons het liefst zsm weer oppleuren.
Ja, want ze hebben veel liever dat we ons geld ergens anders gaan opmaken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ahja, de Russen. Omdat er 1 slag volk is wat zich nog asocialer gedraagt wordt het in 1 keer een ander verhaal? Gewoon hand in eigen boezem steken: de Nederlander staat wereldwijd bekend als een intens asociaal volk. Van puber tot boomer zien ze ons het liefst zsm weer oppleuren.
Nee. Net als Russen geaccepteerd worden. Maar het is wel vaak zo dat Nederlanders in het buitenland negatief opvallen. Luidruchtig op zijn minst.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben veel liever dat we ons geld ergens anders gaan opmaken.
Nee, hoor. Over het algemeen worden we juist als prima, of zelfs als fijne, toerist gezien. Maar zuipplaatsen zoals Mallorca etc. daar worden we wel wat ehh minder gewaardeerd. Echt beschamend natuurlijk, de actie uit de OP,quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Die Oh Oh Cherso types ja, maar daar blijf ik zelf ook zo ver mogelijk bij uit de buurt. Maar ik stoor me evengoed aan dronken Britten, die zijn vanaf dag 1 totdat ze weer vertrekken straalbezopen. Scandinaviers ook trouwens, de alcohol is bij hen thuis niet te betalen, dus zodra ze in het buitenland zijn gaan ze helemaal los.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Net als Russen geaccepteerd worden. Maar het is wel vaak zo dat Nederlanders in het buitenland negatief opvallen. Luidruchtig op zijn minst.
Nee, joh. Niemand die over een paar jaar, laat staan een jaar of 15 bijvoorbeeld, hier nog mee bezig is. Je wilt niet weten hoeveel mensen een gare achtergrond hebben en gewoon een prima baan hebben. En dit gaat dan om één actie (wel een trieste), niet eens een loopbaan aan troep (zover we weten dan).quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:58 schreef Ponsai het volgende:
Het is nogal van laag niveau dat je je darmen op iemands gezicht ledigt.
Maar wat ik nog veel dommer vindt is dat ze het ook nog filmen en online zetten.
Dit blijft je je hele leven achtervolgen, als ze achter je naam komen, en daar heb je straks met solliciteren etc ook last van
Het is niet eens humor, het is gewoon ranzig. Maar ik heb goede hoop dat hij zijn straf niet gaat ontlopen, want hij staat er duidelijk op. Die mogen ze wat mij betreft een half jaartje in een smerige cel gooien met een gat in de grond waarin hij dan al die tijd kan gaan zitten schijten zonder te kunnen doortrekken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, hoor. Over het algemeen worden we juist als prima, of zelfs als fijne, toerist gezien. Maar zuipplaatsen zoals Mallorca etc. daar worden we wel wat ehh minder gewaardeerd. Echt beschamend natuurlijk, de actie uit de OP,. Snap echt niet dat iemand dat hilarisch vindt, nogal hihaho simpele 'humor' (en vernederend).
Klopt. Australiers kunnen er ook wat van. En Britten. Ik ken het uit de kroeg waar ik tijdelijk werkte. Meer drank past er niet in en dat wordt echt kruipen naar het hotel. Dat doen Nederlanders anders.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die Oh Oh Cherso types ja, maar daar blijf ik zelf ook zo ver mogelijk bij uit de buurt. Maar ik stoor me evengoed aan dronken Britten, die zijn vanaf dag 1 totdat ze weer vertrekken straalbezopen. Scandinaviers ook trouwens, de alcohol is bij hen thuis niet te betalen, dus zodra ze in het buitenland zijn gaan ze helemaal los.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |